Aktualności

VII Ogólnopolska Sesja Studenckich Kół Naukowych - ZUT w Szczecinie

Szanowni Opiekunowie Studenckich Kół Naukowych, Drodzy Studenci,

Zapraszamy do uczestnictwa w VII Ogólnopolskiej Sesji Studenckich Kół Naukowych (XIII Uczelnianej Sesji Studenckich Kół Naukowych) organizowanej przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie przy współpracy z Santander Universidades.

Celem konferencji jest prezentacja wyników badań prowadzonych przez studentów działających w Studenckich Kołach Naukowych oraz wymiana poglądów i doświadczeń między studentami.

Tegoroczna Sesja po raz drugi odbędzię się w formule on-line (z wykorzystaniem MS Teams).

Sesja odbędzie się w dniach 9-11 grudnia 2021 roku, ale rejestracji na Sesję należy dokonać do 31 października 2021 roku pod poniższym adresem: https://app.becas-santander.com/pl/program/vii_osskn  (każda z osób, która będzie chciała wziąć udział w Sesji autorzy/współautorzy/opiekunowie powinna się zarejestrować samodzielnie).

Dzięki współpracy ZUT w Szczecine z Santander Universidades, Sesja jest całkowicie nieodpłatna dla wszystkich studentów. Co więcej, zajrejestrowani studenci uczestniczący w Sesji autorzy/współautorzy będą mogli pobrać materiały konferencyjne w formie elektronicznej oraz otrzymają upominki (w liczbie nie mniejszej niż dla 300 osób, liczy się kolejność zgłoszeń), a dla studentów, których prace zostaną najlepiej ocenione przez Komisje Konkursowe przewidziane są dodatkowo atrakcyjne nagrody.

W pierwszej kolejności należy utworzyć konto (dokonać rejestracji) w Santander Scholarships, a następnie po zalogowaniu się na nowo utworzone konto dokonać rejestracji na Sesję.

Jedno Studenckie Koło Naukowe może zgłosić łącznie nie więcej niż 3 prace (referaty/postery)!

Sesja ma charakter interdyscyplinarny. W tym roku rozszerzamy zakres bloków tematycznych. Sesja będzie prowadzona w następujących

sekcjach:

- Blok Architektury i Budownictwa obejmujący zakres wiedzy z: Architektury, Budownictwa, Wzornictwa oraz dyscyplin pokrewnych

- Blok Chemiczny obejmujący zakres wiedzy z: Biotechnologii i technologii mikrobiologicznej,  Chemii i inżynierii chemicznej Inżynierii środowiska, Inżynierii chemicznej i procesowej, Nanotechnologii, Ochrony środowiska, Technologii chemicznej organicznej i nieorganicznej, Technologii żywności, Towaroznawstwa, Technologii materiałów polimerowych oraz dyscyplin pokrewnych

- Blok Ekonomiczno-Prawny obejmujący zakres wiedzy z: Ekonomii, Ekonomiki turystyki, Logistyki, Marketingu, Rachunkowości i finansów, Towaroznawstwa, Transportu, Zarządzania, Prawa oraz dyscyplin pokrewnych

- Blok Roślinno-Przyrodniczy obejmujący zakres wiedzy z: Biologii roślin, Biotechnologii w produkcji roślinnej, Genetyki roślin, Ochrony środowiska,  Ogrodnictwa i architektury,  Rolnictwa  oraz dyscyplin pokrewnych

- Blok Techniczny obejmujący zakres wiedzy z: Architektury i wzornictwa, Automatyki i robotyki, Budownictwa, Inżynierii i zarządzania, Inżynieria mechaniczna, Mechatroniki, Oceanotechniki, Transportu, Informatyki, Elektryki, Energetyki, Elektrotechniki, Elektroniki,  Informatyki,  Telekomunikacji oraz dyscyplin pokrewnych

- Blok Zwierzęcy obejmujący zakres wiedzy z: Biologii zwierząt, Biotechnologii w produkcji zwierzęcej, Genetyki zwierząt, Rybactwa, Technologii żywności, Towaroznawstwa, Zootechniki oraz dyscyplin pokrewnych

- Blok Biomedyczny obejmujący zakres wiedzy z: Biologii, Biotechnologii, Dietetyki, Genetyki, Medycyny, Technologii żywności, Żywienia człowieka oraz dyscyplin pokrewnych

Zdajemy sobie sprawę, że okres pandemii mocno ograniczył możliwość działalności studentów w kołach naukowych. Dlatego też

można składać prace i przesyłać streszczenia referatów/posterów o charakterze teoretycznym, przeglądowym, jak również zawierającymi

wyniki badań.

Streszczenia referatów/posterów (tylko 1 strona) wyłącznie w formie elektronicznej wg ustalonego wzoru dostępnego tutaj:

https://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/Wzor_streszczenia.docx  można przesyłać w terminie do 31 października 2021 roku do godziny 23:59 na adres sesjazut@zut.edu.pl 

W tytule emaila prosimy wpisać nazwę sekcji tematycznej, w której ma być zamieszczone streszczenie.

Prosimy także o przesłanie przez wszystkich autorów i współautorów streszczeń skanów oświadczeń o przeniesieniu praw autorskich. Wzór dostępny pod adresem:

https://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/O%C5%9Bwiadczenie_prawa_autorskie.docx

Wszystkie emaile z przesłanym streszczeniem/oświadczeniem są potwierdzane przez organizatorów.

Do uczestnictwa w Sesji potrzebne będzie pobranie i zainstalowanie darmowego programu Microsoft Teams. Można go pobrać pod poniższym

adresem: https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-teams/log-in  oraz zalogowanie się do niego z wykorzystaniem TEGO SAMEGO ADRESU

e-mail, który został podany w rejestracji na Sesję.

Informacje o Sesji można znaleźć na stronie ZUT: http://osskn.zut.edu.pl/ 

Regulamin Sesji do pobrania pod poniższym adresem: http://www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2021/Regulamin_Sesji_2021.pdf

 

 

wstecz