Efekty kształcenia
Efekty kształcenia
Studia podyplomowe Wizerunek i zarządzanie w administracji publicznej
Wiedza
Absolwent studiów podyplomowych zna w pogłębionym stopniu:
SP_W01 teorie i metody dotyczące zarządzania zasobami instytucji publicznej
SP_W02 metody dotyczące reguł organizacji pracy w urzędzie administracji publicznej
SP_W03 pojęcie coachingu, definiuje kompetencje menadżerskie potrzebne do zarządzania pracownikami instytucji publicznej
SP_W04 elementy, fakty i zjawiska wpływające na wizerunek organizacji
SP_W05 zasady dotyczące dress-codu i etykiety pracownika administracji publicznej i ich znaczenie w pracy zawodowej
SP_W06 procedury dotyczące procesu negocjacji instytucji publicznej z otoczeniem biznesowym
Umiejętności
Absolwent studiów podyplomowych potrafi:
SP_U01 ocenić rozwiązania organizacyjne w urzędzie oraz dobrać właściwe metody ich udoskonalenia
SP_U02 dokonać oceny i poddać krytycznej analizie dysfunkcje administracji publicznej
SP_U03 ocenić i poddać analizie system zarządzania kadrami w instytucji, wskazać jego ewentualne mankamenty i zaproponować nowe rozwiązania w tym obszarze
SP_U04 potrafi dobrać i zastosować narzędzia wpływające na poprawny wizerunek organizacji
SP_U05 wykorzystać posiadaną wiedzę do analizy wykorzystania mediów społecznościowych do budowania wizerunku organizacji
SP_U06 w zależności od sytuacji potrafi w praktyce zastosować zasady dotyczące dress codu pracownika administracji publicznej
SP_U07 wykorzystać posiadaną wiedzę do analizy elementów wpływających na proces negocjacji, wskazuje błędy zakłócające efektywność tego procesu
SP_U08 zastosować w pracy zawodowej i sytuacjach publicznych zasady dotyczące etykiety pracownika administracji publicznej
SP_U09 komunikować się z różnymi grupami odbiorców stosując zasady dotyczące wystąpień telewizyjnych i przemawiania publicznego
Kompetencje społeczne
Absolwent studiów podyplomowych jest gotów/ma świadomość do:
SP_K01 odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych w administracji publicznej przez samokształcenie i indywidualny rozwój
SP_K02 ma świadomość znaczenia wiedzy i inspiruje innych do doskonalenia kompetencji
SP_K03 jest gotowy do działania w sposób przedsiębiorczy i otwarty na innowacyjne rozwiązania
SP_K04 ma świadomość znaczenia funkcji kierowniczej w organizacji i posiada aspiracje do jej pełnienia