Ogłoszenia
12.06.2024 r. Ogłoszenie W związku ze zbliżającym się okresem urlopowym uprzejmie prosimy aby wszystkie sprawy dotyczące służbowych wyjazdów zagranicznych planowanych na okres wakacyjny (lipiec, sierpień) zrealizować w systemie EOD do dnia 30 czerwca 2024 r.
Cały obieg delegacji, poza samą rejestracją wniosku w systemie EOD, obejmuje otrzymanie akceptacji wniosku przez przełożonych, otrzymanie informacji o ubezpieczeniu i odebranie karty ubezpieczenia podróżnego w Biurze Kolegium, a także zgłoszenie ewentualnej zaliczki.
|
4.03.2024 r. U W A G A !! dotyczy tylko kierunków wchodzących w skład Kolegium Nauk Humanistycznych Biuro Kolegium Nauk Humanistycznych informuje, że wnioski o finansowanie badań naukowych dla młodych naukowców, uczestników studiów doktoranckich oraz słuchaczy Szkoły Doktorskiej UR na rok 2024 należy składać w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia) w pokoju nr 30 (bud. A1 parter) oraz w wersji elektronicznej do dnia 30 marca 2024 r. na adres: ezakulec@ur.edu.pl Regulamin podziału środków oraz zawarte w nim formularz zgłoszeniowy (zał.1), tabela kalkulacji kosztów (zał.2), oświadczenie (zał.3) dostępne są na stronie UR: https://www.ur.edu.pl/kolegia/kolegium-nauk-humanistycznych/kolegium/dokumenty-i-akty-prawne Proszę zwrócić uwagę na dokładne wypełnianie formularzy zgłoszeniowych, i dołączenie do nich opinii promotora (doktoranci), opinii Kierownika Zakładu, bądź Dyrektora Instytutu (pracownicy).
|
26.06.2023 r. Ogłoszenie W związku ze zbliżającym się okresem urlopowym w miesiącu sierpniu 2023 (okres urlopowy zgodnie z zaleceniem JM Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego) prosimy o załatwianie wszelkich spraw, a przede wszystkim wyjazdy zagraniczne planowane na miesiąc sierpień, do dnia 25 lipca 2023 r. |
27.02.2023 r. U W A G A !! dotyczy tylko kierunków wchodzących w skład Kolegium Nauk Humanistycznych Biuro Kolegium Nauk Humanistycznych informuje, że wnioski o finansowanie badań naukowych dla młodych naukowców, uczestników studiów doktoranckich oraz słuchaczy Szkoły Doktorskiej UR na rok 2023 należy składać w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia) w pokoju nr 30 (bud. A1 parter) oraz w wersji elektronicznej do dnia 30 marca 2023 r. na adres: ezakulec@ur.edu.pl Regulamin podziału środków oraz zawarte w nim formularz zgłoszeniowy (zał.1), tabela kalkulacji kosztów (zał.2), oświadczenie (zał.3) dostępne są na stronie UR: https://www.ur.edu.pl/kolegia/kolegium-nauk-humanistycznych/kolegium/dokumenty-i-akty-prawne Proszę zwrócić uwagę na dokładne wypełnianie formularzy zgłoszeniowych, i dołączenie do nich opinii promotora (doktoranci), opinii Kierownika Zakładu, bądź Dyrektora Instytutu (pracownicy). |
30.06.2022 r. Ogłoszenie Uprzejmie informujemy, że w miesiącu sierpniu 2022 roku Biuro Kolegium Nauk Humanistycznych UR będzie pracować w ograniczonym składzie osobowym (okres urlopowy zgodnie z zaleceniem JM Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego). Wszelkie sprawy, w tym m.in.: wyjazdy zagraniczne planowane na miesiąc sierpień, prosimy załatwiać do 29.07.2022 r. |
28.02.2022 r. U W A G A !!dotyczy tylko kierunków wchodzących w skład Kolegium Nauk Humanistycznych
Biuro Kolegium Nauk Humanistycznych informuje, że wnioski o finansowanie badań naukowych dla młodych naukowców, uczestników studiów doktoranckich oraz słuchaczy Szkoły Doktorskiej UR na rok 2022 należy składać w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia) w pokoju nr 30 (bud. A1 parter) oraz w wersji elektronicznej do dnia 30 marca 2022 r. na adres: ezakulec@ur.edu.pl Regulamin podziału środków oraz zawarte w nim formularz zgłoszeniowy (zał.1), tabela kalkulacji kosztów (zał.2), oświadczenie (zał.3) dostępne są na stronie UR: /kolegia/kolegium-nauk-humanistycznych/kolegium/dokumenty-i-akty-prawne Proszę zwrócić uwagę na dokładne wypełnianie formularzy zgłoszeniowych, i dołączenie do nich opinii promotora (doktoranci), opinii Kierownika Zakładu, bądź Dyrektora Instytutu (pracownicy). |
22.03.2021 r. U W A G A !!dotyczy tylko kierunków wchodzących w skład Kolegium Nauk Humanistycznych Biuro Kolegium Nauk Humanistycznych informuje, iż biorąc pod uwagę aktualną sytuację epidemiczną w kraju wnioski o finansowanie badań naukowych dla młodych naukowców, uczestników studiów doktoranckich oraz słuchaczy Szkoły Doktorskiej UR na rok 2021 należy składać w wersji elektronicznej do dnia 30 marca 2021 r. na adres: ezak@ur.edu.pl
Uniwersytet Rzeszowski |
4.03.2021 r. U W A G A !!dotyczy tylko kierunków wchodzących w skład Kolegium Nauk Humanistycznych Biuro Kolegium Nauk Humanistycznych informuje, że wnioski o finansowanie badań naukowych dla młodych naukowców, uczestników studiów doktoranckich oraz słuchaczy Szkoły Doktorskiej UR na rok 2021 należy składać w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia) w pokoju nr 30 oraz w wersji elektronicznej do dnia 30 marca 2021 r. na adres: ezak@ur.edu.pl Regulamin podziału środków oraz zawarte w nim formularz zgłoszeniowy (zał.1), tabela kalkulacji kosztów (zał.2), oświadczenie (zał.3) dostępne są na stronie UR: /kolegia/kolegium-nauk-humanistycznych/kolegium/dokumenty-i-akty-prawne Proszę zwrócić uwagę na dokładne wypełnianie formularzy zgłoszeniowych, i dołączenie do nich opinii promotora (doktoranci), opinii Kierownika Zakładu, bądź Dyrektora Instytutu (pracownicy). |
10.11.2020 r. Informacja Dziekana Kolegium Nauk Humanistycznych do Zarządzenia Rektora nr 125 Instrukcja generowanie listy obecności
|
9.10.2020 r. Informujemy, że zmianie uległ numer rachunku bankowego Uniwersytetu Rzeszowskiego. Aktualny numer rachunku bieżącego w PLN : 90 1240 2614 1111 0000 3970 2135 |
28.04.2020 r. U W A G A !!dotyczy tylko kierunków wchodzących w skład Kolegium Nauk Humanistycznych Biuro Kolegium Nauk Humanistycznych informuje, że wnioski o finansowanie badań naukowych dla młodych naukowców, uczestników studiów doktoranckich oraz słuchaczy Szkoły Doktorskiej UR na rok 2020 należy składać w wersji elektronicznej do dnia 24 maja 2020 r. na adres: ezak@ur.edu.pl Regulamin podziału środków oraz zawarte w nim formularz zgłoszeniowy (zał.1), tabela kalkulacji kosztów (zał.2), oświadczenie (zał.3) dostępne są na stronie UR: /kolegia/kolegium-nauk-humanistycznych/kolegium/dokumenty-i-akty-prawne Proszę zwrócić uwagę na dokładne wypełnianie formularzy zgłoszeniowych, i dołączenie do nich opinii promotora (doktoranci), opinii Kierownika Zakładu, bądź Dyrektora Instytutu (pracownicy). |
Informacja dla pracowników i doktorantówW nawiązaniu do Zarządzenia JM Rektora UR nr 29/2020 i troski o Państwa bezpieczeństwo uprzejmie informujemy, że termin złożenia wniosków o finansowanie projektów naukowych tzw. "Młody Naukowiec" w Kolegium Nauk Humanistycznych zostanie przedłużony. Informacja o nowym terminie składania wniosków zostanie przekazana w najbliższym możliwym terminie.
|
ZARZĄDZENIE NR 30/2020 w sprawie: zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 wśród społeczności Uniwersytetu Rzeszowskiego (realizacja zajęć dydaktycznych w formie zdalnej)
Na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85 tj. ze zm.) w związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374) oraz w związku z Zarządzeniem nr 27/2020 z dnia 11 marca 2020 r. Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego, zarządza się, co następuje: § 1
§ 2
§ 3 Harmonogram realizacji zajęć dydaktycznych objętych programem studiów innych niż określone zgodnie z § 2 ust. 2 zostanie ustalony przez dziekanów kolegiów po przywróceniu zajęć dydaktycznych na Uniwersytecie Rzeszowskim. § 4
§ 5
§ 6 Realizację kształcenia praktycznego lub programowych praktyk zawodowych należy rozpocząć niezwłocznie po przywróceniu zajęć dydaktycznych na UR. § 7 Brak realizacji zajęć w formie zdalnej może skutkować przedłużeniem okresu zajęć dydaktycznych, o którym mowa w organizacji roku akademickiego 2019/2020. § 8 W sprawach nieuregulowanych decyzję podejmuje Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia w porozumieniu z dziekanem kolegium. § 9
Prof. dr hab. Sylwester Czopek |