Language COPY TOUR - Pragmatyczne Koło Naukowe UR
Chcesz pisać profesjonalne copywriterskie teksty, brać udział w międzynarodowych konferencjach naukowych i warsztatach oraz poszerzać swoją wiedzę o współczesnym języku? Language Copy Tour to koło naukowe dla Ciebie! Pragmatyczne Koło Naukowe zaprasza wszystkich chętnych studentów do zaangażowania się w jego działalność. Dołącz do nas i zdobywaj wiedzę nt. kreatywnego pisania czy strategii marketingowych!
Koło rozpoczęło swoją działalność w 2020 r. To organizacja zrzeszająca osoby zainteresowane językiem i szeroko pojętą reklamą. Członkowie mają okazję zgłębiać tajniki kreatywnego, poprawnego pisania oraz uczestniczyć w wielu wydarzeniach. Do tej pory były to m.in. IV Międzynarodowa Konferencja Naukowa Studentów i Doktorantów MŁODE DZIENNIKARSTWO, seria wywiadów z wykładowcami UR, dyskusja na temat dziennikarstwa ze studentami ze Lwowa czy studenckie spotkania w Instytucie Polonistyki i Dziennikarstwa „Miejsca świata”. Inne wspaniałe działania przed nami!
Koło posiada swoją stronę internetową (http://copytour.pl/#/), na której poznasz jego członków, znajdziesz ich teksty i zapoznasz się z nową formą aktywności studentów – audycjami, czyli rozmowami na wszelakie tematy. Tworzymy również bajki! Jesteśmy wszędzie. Posiadamy stronę na Facebooku (https://www.facebook.com/CopyToUR/) i Instagramie (https://www.instagram.com/copy_tour/?fbclid=IwAR2nvWtYdwfUlS0X-K2AfmK5E4kWR_-PUviha73fdj_nymhJ23vqqTe4jXk), gdzie znajdziesz interesujące ciekawostki o języku.
Chcesz dołączyć? Zapraszamy na spotkanie organizacyjne 29 października o godz. 17:30 na platformie MS Teams. Napisz na adres e-mail: copytour@o2.pl, by uzyskać dostęp do spotkania online.
Nie zmarnuj takiej okazji! Do zobaczenia!
URuchamiamy kreatywność – efekt mURowany?
To nowo powstałe koło naukowe zrzeszające osoby zainteresowane językiem i szeroko pojętą reklamą. Dodatkowe zajęcia (w formie kontaktowej lub zdalnej, za pomocą MS Teams) są poświęcone zdobywaniu umiejętności i wiedzy z zakresu kreatywnego i poprawnego pisania. Członkowie koła dowiedzą się, jak poprawnie:
- zaintrygować,
- zainspirować,
- zachęcić do określonego działania,
- zbudować więź z odbiorcą
… i to wszystko za pomocą słowa! Współczesny marketing internetowy w dużej mierze opiera się na oryginalnych, angażujących treściach. Są one potrzebne wszędzie tam, gdzie trwa „walka” o klienta, a więc w mediach społecznościowych, na blogach (np. specjalistycznych), w ofertach handlowych czy na stronach internetowych (np. firmowych). Umiejętność porwania czytelnika jest więc jednym z atutów pożądanych na rynku pracy. „Lekkie pióro”, jako wymóg, coraz częściej pojawia się w ofertach zatrudnienia – copywriter, PR-owiec, specjalista ds. mediów społecznościowych czy handlu internetowego to tylko niektóre z nich.
Prowadzenie kampanii promocyjnych Language Copy ToUR, profilu koła w mediach społecznościowych oraz warsztaty twórczego pisania pozwolą zdobyć praktyczne umiejętności z zakresu nowoczesnej reklamy. Praktyka jest najlepszą drogą do zdobycia cennych umiejętności i skompletowania interesującego portfolio.
Klaudia Swatek
I rok studiów 2. stopnia
dziennikarstwo i komunikacja społeczna