Głos – Język – Komunikacja 7
pod red. Maria Krauz, Agnieszka Myszka, Robert Słabczyński
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Rzeszów 2020
ss. 112
Recenzenci tomu: prof. dr hab. Barbara Bogołęcka, dr hab. Aleksandra Achtelik, prof. UŚ
ISBN: 978-83-7996-791-9
DOI: 10.15584/978-83-7996-791-9
Spis treści
Barbara Trygar (UR)
„Euarmostia kai aglaja” w pismach Isaiaha Berlina, Nicoli Chiaromontego i Wojciecha Karpińskiego, czyli filozoficzno-literacka triangulacja
Monika Maziarz
Wartości w prośbach kierowanych do Matki Bożej. Analiza pieśni maryjnych
Barbara Drozd
Wartościowanie w komentarzach internetowych (na przykładzie fanpage’u Katarzyny Michalak)
Artur Żołądź
Gorzka prawda. Ojczyzna, naród i wolność jako wartości w piosenkach Jacka Kaczmarskiego
Klaudia Kuraś-Szczepanek, Paulina Mormol
Nikt nie słucha, każdy zna – o wartościach eksponowanych w piosenkach disco polo na przestrzeni lat 1991–2018
Dominika Zawadzka
Językowy obraz pracy w opinii studentów (na podstawie badań ankietowych)
Klaudia Cempa-Włodarczyk
Konceptualizacja miłości przez niepełnosprawną intelektualnie nastolatkę