Aktualności

VII Ogólnopolska Konferencja Studencko-Doktorancka pt. „Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej”

21 czerwca 2021 roku odbyła się VII edycja Ogólnopolskiej Konferencji Studencko-Doktoranckiej pt. „Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej”. Organizatorem wydarzenia było Koło Naukowe Marketingu Meritum działające przy Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Podczas konferencji członkowie Sekcji Zarządzania Projektami Koła Naukowego Liderzy Biznesu mieli przyjemność przedstawić wyniki przeprowadzonych badań, jak również odnieść się do kwestii teoretycznej.   

Prelegentami reprezentującymi Sekcję Zarządzania Projektami byli: 

  • Katarzyna Pasternak i Hubert Leśniak – „Kryzys jako źródło zmian w komunikacji biznesowej”, 
  • Wioletta Frodyma i Klaudia Traciak – „Wykorzystanie narzędzi komunikacji w branży digital”. 

Przeprowadzone badania, jak również analiza zostały przygotowane pod opieką dr inż. Tomasza Surmacza – Opiekuna Sekcji Zarządzania Projektami Koła Naukowego Liderzy Biznesu. Wystąpienie prelegentów wspierał także dr hab. Grzegorz Hajduk, prof. UR – Opiekun Koła Naukowego Liderzy Biznesu.  

Wydarzenie składało się z 3 części. Pierwszy panel dyskusyjny został omówiony przez praktyków. Pozwoliło to zaczerpnąć inspiracji oraz wiedzy od ekspertów. 2 pozostałe panele zaprezentowali studenci, jak również doktoranci. Ponadto po każdym z paneli przeprowadzono wartościową dyskusję.  

W ramach uczestnictwa w konferencji będzie również możliwość opublikowania artykułu w monografii wydanej przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.  

wstecz