Aktualności
VII Ogólnopolska Konferencja Studencko-Doktorancka pt. „Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej”
21 czerwca 2021 roku odbyła się VII edycja Ogólnopolskiej Konferencji Studencko-Doktoranckiej pt. „Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej”. Organizatorem wydarzenia było Koło Naukowe Marketingu Meritum działające przy Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Podczas konferencji członkowie Sekcji Zarządzania Projektami Koła Naukowego Liderzy Biznesu mieli przyjemność przedstawić wyniki przeprowadzonych badań, jak również odnieść się do kwestii teoretycznej.
Prelegentami reprezentującymi Sekcję Zarządzania Projektami byli:
- Katarzyna Pasternak i Hubert Leśniak – „Kryzys jako źródło zmian w komunikacji biznesowej”,
- Wioletta Frodyma i Klaudia Traciak – „Wykorzystanie narzędzi komunikacji w branży digital”.
Przeprowadzone badania, jak również analiza zostały przygotowane pod opieką dr inż. Tomasza Surmacza – Opiekuna Sekcji Zarządzania Projektami Koła Naukowego Liderzy Biznesu. Wystąpienie prelegentów wspierał także dr hab. Grzegorz Hajduk, prof. UR – Opiekun Koła Naukowego Liderzy Biznesu.
Wydarzenie składało się z 3 części. Pierwszy panel dyskusyjny został omówiony przez praktyków. Pozwoliło to zaczerpnąć inspiracji oraz wiedzy od ekspertów. 2 pozostałe panele zaprezentowali studenci, jak również doktoranci. Ponadto po każdym z paneli przeprowadzono wartościową dyskusję.
W ramach uczestnictwa w konferencji będzie również możliwość opublikowania artykułu w monografii wydanej przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.