Dr Marta Kawa
- telefon: 17 872 1618
- e-mail: [email protected]
- adres: ul. M. Ćwiklińskiej 2, 35-601 Rzeszów, pokój: D1-110
Stanowisko
adiunkt dydaktyczny
Prowadzone zajęcia
- Organizacja i analiza rynku usług
- Strategie marketingowe w usługach
- Marketing w sektorze publicznym
- Zachowania na rynku usług
Tematyka badawcza
- Rola spółdzielni w rozwiązywaniu problemów społeczno-ekonomicznych.
- Wpływ spółdzielni socjalnych na proces integracji społecznej
- Rynek produktów tradycyjnych i regionalnych
Publikacje
- Kawa Marta, Nesterowicz Aleksandra, Rozwój sharing economy w Polsce na przykładzie usług carsharingowych firmy Panek CarSharing S.A., Przedsiębiorczość-Edukacja,Tom 18, Nr 1, 2022, s. 90-97, p- ISSN 2083-3296, e- ISSN 2449-9048, https://doi.org./10.24917/20833296.181.8
- Kawa Marta, Dziura Dominika, Tendencje rozwoju handlu elektronicznego, Przedsiębiorczość-Edukacja, Tom 18, Nr 1, 2022, s. 41-50, p- ISSN 2083-3296, e- ISSN 2449-9048, https://doi.org./10.24917/20833296.181.4
- Kawa Marta, Kuźniar Wiesława, Spółdzielnia socjalna jako forma sprzyjająca włączeniu społecznemu (80-82) [w:] Inclusive Development Innovations Generation: the National, Regional and International aspects, Zaporizhzhia- Ukraina, 2021, ISBN:978-617, ss. 409.
- Szopiński Wiesław, Kawa Marta, Surmacz Tomasz, The role of corporate social responsibility in development of communication with external stakeholders and environmental protection –an example of a telecommunications company, Scientific Papers of Silesian University of Technology – Organization and Management, ISSN 1641-3466, No. 152, 2021, s. 209-217, http://dx.doi.org/10.29119/1641-3466.2021.152.16
- Kawa M., Kuźniar W., 2019, Rola spółdzielczości w rozwoju społeczno-gospodarczym w Polsce [w:] Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy. Social Inequalities and Economics Growth, red. M.G. Woźniak, zeszyt nr 59(3/2019). Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. Rzeszów, s. 119-130, DOI 10.15584/nsawg, ISSN 1898-5084
- Kuźniar W., Kawa M., 2018, Konsumenci wobec regionalnych produktów tradycyjnych w kontekście ogólnoświatowych zmian w zachowaniach konsumentów na rynku żywności, Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie, Problemy Rolnictwa Światowego, Tom 18 (XXXIII), Zeszyt 4, DOI, 10.22630/PRS.2018.18.4, ISSN 2081-6960, s. 304-312.
- Grzybek M., Kawa M., 2017, Expectations of Podkarpacie residents with Gerard to offers of organic ford products of regional origin, Journal of Agribusiness and Rural Development, 1(43)/2017, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, s. 79-85.
- Kawa M., 2016, The Marketing Strategies of Modern Cooperative Enterprises (as Illustrated by Cooperative Banks) [w:] Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy. Social Inequalities and Economics Growth, red. M.G. Woźniak, zeszyt nr 45(1/2016). Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. Rzeszów, s. 195-203.