Aktualności / News

Publikacje pracowników Instytutu Psychologii w ramach serii wydawniczej IBE "Współczesne problemy wychowania"

Celem projektu i serii wydawniczej "Współczesne problemy wychowania", realizowanych przez Instytut Badań Edukacyjnych, jest rozpoznanie, z czym zmaga się współcześnie młody człowiek, aby bardziej zrozumieć jego sytuację i zaoferować mu adekwatne wsparcie, m.in. formułując określone wskazania wychowawcze.

W ramach serii ukazały się następujące publikacje pracowników Instytutu Psychologii UR:

Łukasik, A. (2023). Budowanie i podtrzymywanie relacji w bliskich związkach. W: M. Szast (red.), Relacje społeczne młodzieży, t. 5., (s. 183-198). Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.

Łukasik, A. (2023). Stany emocjonalne a postrzeganie rzeczywistości. W: R. Polak (red.), Świat uczuć i emocji młodzieży, t. 4., (s. 11-28). Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych

Gosztyła, T. (2023). Okazywanie współczucia. W: Szast, M. (red.). Relacje społeczne młodzieży, t. 5., (s. 153-166). Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.

Marmola M. (2023). Niełatwa droga do samookreślenia. W: P. Nowakowski (red.), Jaka jest współczesna młodzież? t. 1, (s. 55-69). Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.

Pasternak, J. (2023). Problem z nieśmiałością. W: Polak R. (red.), Świat uczuć i emocji dzieci i młodzieży, t. 4. (s. 127-142). Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.

Wołpiuk-Ochocińska, A., (2023). Rola naśladowania, modelowania i identyfikacji, W: M. Rewera (red.), Wzory i autorytety młodzieży, t. 6., (s. 201-212). Warszawa: Instytut Badań. Edukacyjnych.

Wołpiuk-Ochocińska, A., (2023). Problem z motywacją do działania, W: P. Nowakowski (red.), Wolność i wybory młodzieży, t. 3., (s. 107-116) Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.

Dostęp: Współczesne problemy wychowania - IBE

wstecz