Dział ds. Studenckich i Kształcenia

Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia

Sekretariat

mgr Jolanta Biłyk

Mail: prorektor.sk@ur.edu.pl; jbilyk@ur.edu.pl

Tel. +48 17 872 1012

Bud. A1 pok. 40

 

 

Dział ds. Studenckich i Kształcenia

 

mgr Małgorzata Smyczek - kierownik Działu i Sekcji Toku Studiów i Innych Form Kształcenia

Tel. +48 17 872 12 00


e-mail: msmyczek@ur.edu.pl; ksztalcenie@ur.edu.pl; tokstudiow@ur.edu.pl

 

  Nazwisko i imię Kontakt Bud. pok.
Sekcja Jakości i Akredytacji
1 mgr inż. Duda Stanisława - kierownik

mail: sduda@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1062

Bud. A1, pok. 38
2 mgr Jakubowska-Rząd Marta

mail: mjakubowska@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1056

Bud. A1, pok. 38
3 mgr Dudek Natalia

mail: ndudek@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1062

Bud. A1, pok. 38
4 mgr Gieroń Dorota

mail: dgieron@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1045

Bud. A1, pok. 38
5 mgr Nyzio Maciej

mail: mnyzio@ur.edu.pl

tel.

Bud. A1, pok. 41
6 mgr Halik-Siedlarz Ewa

mail: ehalik@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1045

Bud. A1, pok. 38
7 mgr Skop Norbert

mail: nskop@ur.edu.pl

tel. +48 17 851 8747

Bud. A1, pok. 36

Sekcja Toku Studiów i Innych Form Kształcenia

1 mgr Fic Aleksandra

mail: afic@ur.edu.pl

tel.

Bud. A1, pok. 36
2 dr Kwak Jakub

mail: jakwak@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1130

Bud. A1, pok. 36
3 mgr Stankiewicz Paulina

mail: pstankiewicz@ur.edu.pl

te.

Bud. A1, pok. 36
4 mgr inż. Stawarz-Faraj Katarzyna

mail: kstawarz@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1046

Bud. A1, pok. 45
5 mgr Argasińska-Baran Anna

mail: aargasinska@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1099

Bud. A1, pok. 45
6 mgr Łabaziewicz Paulina

mail: plabaziewicz@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1148

Bud. A1, pok. 35
7 mgr Grzegorzak Iwona

mail: igrzegorzak@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1096

Bud. A1, pok. 35

Sekcja spraw socjalnych
1 mgr Misiewicz Joanna - kierownik

mail: jmisiewicz@ur.edu.pl

Tel. +48 17 872 1025

Bud. A2, pok. 30A
2 mgr Czanerle Ewelina

mail: eczanerle@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 6905

Bud. A2, pok. 30
3 mgr Szewczyk Mariola

mail: mszewczyk@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 6906

Bud. A2, pok. 30
4 mgr Mazur-Wacław Anna

mail: amazur@ur.edu.pl

tel.

Bud. A2
5 mgr Rodzeń Paulina

mail: prodzen@ur.edu.pl

tel.

Bud. A2
6 mgr Ślemp Halina

mail: hslemp@ur.edu.pl

tel.

Bud. A2
7 Ratowska Krystyna

mail: kratowska@ur.edu.pl

tel.

Bud. A2
8 mgr Kubrak Joanna

mail: jkubrak@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1459

Bud. A2, pok. 35
9 mgr Pękala Beata

mail: bepekala@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1459

Bud. A2, pok. 35
10 mgr Borek Elżbieta

mail: eborek@ur.edu.pl

tel.

Bud. A2
11 mgr Piotrowska Danuta

mail: dpiotrowska@ur.edu.pl

tel.

Bud. A2
12 mgr inż. Bałamut Barbara

mail: bbalamut@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1082

Bud. A2, pok. 39
13 mgr Glista-Pitucha Małgorzata

mail: mglista@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1082

Bud. A2, pok. 39
14 mgr Kuna Marzena

mail: mkuna@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1073

Bud. A2, pok. 38
15 mgr Bieda Beata

mail: bbieda@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1073

Bud. A2, pok. 38
Sekcja Rozliczeń Dydaktycznych
1 mgr inż. Bełch Magdalena - kierownik

mail: mbelch@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1493

Bud. A1, pok. 41
2 mgr Kyc Karolina

mail: kkyc@ur.edu.pl

tel. +48 17 851 8788

Bud. A1, pok. 41
3 mgr inż.Źrebiec Anna

mail: azrebiec@ur.edu.pl

tel. +48 17 851 8787

Bud. A1, pok. 41
4 mgr Rejman Sylwia

mail: srejman@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1492

tel. kom. +48 607 257 267

Bud. A1, pok. 42
5 mgr Stanisz Sylwia

mail: sstanisz@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1047

Bud. A1, pok. 42
Sekcja Rekrutacji i Biuro Karier Studenckich
1 mgr Niemiec Karolina - kierownik

mail: kniemiec@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 1092

Budynek Biblioteki UR, pok. 9
Biuro Karier
2 mgr Krajewski Paweł

mail: pkrajewski@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 10 27

Budynek Biblioteki UR, pok. 10
3 mgr Kot Marta

mail: mkot@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 10 27

Budynek Biblioteki UR, pok. 10
Rekrutacja
4

mgr Ozga-Bździuch Sylwia

mail: sozga@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 14 00

Budynek Biblioteki UR, pok. 45

5

mgr Kruczek Helena

mail: hkruczek@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 11 82

Budynek Biblioteki UR, pok. 45

6

mgr Mróz Karolina

mail: kmroz@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 11 82

Budynek Biblioteki UR, pok. 45

7

mgr Pelc Ewelina

mail: epelc@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 14 00

Budynek Biblioteki UR, pok. 45

8

mgr Zydroń Jadwiga

mail: jzydron@ur.edu.pl

tel. +48 17 872 14 00

Budynek Biblioteki UR, pok. 45


Do zakresu działania Działu ds. Studenckich i Kształcenia należy m.in.:

  1. Obsługa toku studiów w postępowaniach toczących się przed JM Rektorem Uniwersytetu Rzeszowskiego.
  2. Opracowywanie wzorów decyzji administracyjnych, rozstrzygnięć i innych dokumentów do wydruku i udostępnienie ich w elektronicznym systemie dziekanatowym.
  3. Całokształt spraw związanych z przekazywaniem skarg studentów lub absolwentów do sądów administracyjnych (WSA, NSA).
  4. Sporządzanie wymaganych przez przepisy prawa sprawozdań GUS w zakresie dotyczącym działalności Działu (GUS S-10, GUS S-11, SM POL-on – sprawozdanie o mobilności absolwentów), współdziałanie w tym zakresie z dziekanatami i innymi jednostkami organizacyjnymi.
  5. Nadzór nad prawidłowym importem danych z wewnętrznego systemu dziekanatowego do systemu POL-on.
  6. Opracowywanie projektu uczelnianych wzorów dyplomów studiów wyższych (również w językach obcych), wzoru teczek okładek.
  7. Ubezpieczenia studentów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
  8. Kalkulacja i wyliczanie kosztów kształcenia studenta na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych.
  9. Całokształt spraw związanych z prowadzeniem rejestru uczelnianych organizacji studenckich.
  10. Całokształt spraw związanych z działalnością kulturalno-sportową Samorządu Studentów i organizacji studenckich.
  11. Koordynowanie Programu Mobilności Studentów i Doktorantów MOST.
  12. Całokształt spraw związanych z realizacją zajęć ogólnouczelnianych.
  13. Całokształt spraw związanych z prowadzeniem i aktualizacją Księgi dyplomów UR (centralny rejestr absolwentów).
  14. Całokształt spraw związanych z przyznawaniem nagrody „Laur Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego” oraz Dyplomami Uznania Rektora dla najlepszych absolwentów UR.
  15. Weryfikacja przekazanych przez dziekanat/jednostkę pozakolegialną przydziałów czynności/aneksów do przydziałów czynności.
  16. Całokształt spraw związanych z procesem rozliczania nauczycieli akademickich na podstawie indywidualnych sprawozdań z wykonanych zajęć dydaktycznych przy wykorzystaniu Uczelnianego Systemu Dziekanatowego.
  17. Umowy cywilnoprawne na zajęcia dydaktyczne - kontrola merytoryczna i rachunkowa zbiorczych zestawień dotyczących obsady godzin zleconych w danej jednostce, weryfikacja zarejestrowanych przez jednostki umów zleceń w systemie EOD pod kątem zgodności danych, akceptacja i wydruk umów zleceń z systemu EOD i przekazanie do podpisu, wprowadzanie i aktualizowanie danych do modułu "Pracownicy" w Zintegrowanym Systemie Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym Pol-on, kontrola merytoryczna i finansowa wystawianych rachunków za zajęcia dydaktyczne, ewidencja, opis oraz kontrola finansowa faktur za zajęcia dydaktyczne w systemie EOD.
  18. Tworzenie projektu Funduszu Stypendialnego (FS) zgodnie z dotacją przyznaną przez MEiN z podziałem na Kolegia i rodzaje świadczeń, rozliczanie miesięcznego wydatkowania środków FS na podstawie list stypendialnych poszczególnych Kolegiów, rozliczenie wydatkowania środków FS za rok kalendarzowy, sprawozdanie z wydatkowania środków FS z danego roku kalendarzowego do MEiN.
  19. Komisja Stypendialna UR (KS) – powołanie KS, zwoływanie comiesięcznych posiedzeń KS oraz ich prowadzenie, sporządzanie protokołów KS, wprowadzanie danych do systemu, pomoc w sporządzaniu indywidualnych decyzji studentów.
  20. Stypendium Rektora – przyjmowanie wniosków, weryfikacja wniosków i wezwania studentów do uzupełnienia dokumentów, ocena merytoryczna wniosków dotycząca przedstawionych osiągnięć, sporządzanie list rankingowych, ustalenie 10% najlepszych studentów poszczególnych kierunków i stopni, sporządzanie decyzji administracyjnych, wydawanie decyzji, sporządzanie list do wypłaty świadczenia.
  21. Odwoławcza Komisja Stypendialna (OKS): powołanie OKS, zwoływanie posiedzeń OKS oraz ich prowadzenie, sporządzanie protokołów OKS dotyczących podjętych decyzji w sprawie świadczeń w skali UR, przyjmowanie odwołań i weryfikacja dokumentacji, sporządzanie decyzji administracyjnych podjętych przez OKS, wydawanie decyzji OKS.
  22. Komisja ds. Domów Studenckich (KDS): powołanie KDS, zwoływanie comiesięcznych posiedzeń komisji, przyjmowanie wniosków o przyznanie miejsca w DS, podejmowanie decyzji w sprawie przyznania miejsc w DS, sporządzanie wykazu przyznanych miejsc dla poszczególnych DS, sporządzanie protokołów z posiedzeń.
  23. Umorzenia opłat za zamieszkanie w DS – przyjmowanie wniosków, sporządzanie decyzji w tej sprawie.
  24. Stypendium Ministra: ustalanie zasad składania wniosków o stypendium Ministra zgodnie z wytycznymi MEiN, weryfikacja wniosków pod względem merytorycznym oraz dokumentacji poszczególnych osiągnięć studentów, wprowadzenie do systemu MEIN wniosków, przekazanie do MEiN do 10 października.
  25. Ubezpieczenia zdrowotne studentów – przyjmowanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem studentów i doktorantów, wprowadzenie do systemu Uczelnia 11 celem rejestracji oraz przekazanie do kwestury.
  26. Całokształt spraw związanych z podejmowaniem i odbywaniem studiów przez cudzoziemców na Uniwersytecie Rzeszowskim Współpraca z Narodową Agencją Wymiany Akademickiej.