Archiwum aktualności
ELEKTRONICZNE SKŁADANIE WNIOSKÓW O PRZYZNANIE MIEJSCA W DOMU STUDENTA UR
OGŁOSZENIE !!!
ELEKTRONICZNE SŁADANIE WNIOSKÓW
O PRZYZNANIE MIEJSCA W DOMU STUDENTA UR
W związku z uruchomieniem w portalu Wirtualna Uczelnia – zakładki „Domy Studenckie” - doktoranci/studenci zobowiązani są do wypełnienia wniosku
o przyznanie miejsca w Domach Studenckich elektronicznie na Wirtualnej Uczelni (wu.ur.edu.pl).
Wniosek złożony elektronicznie należy wydrukować, podpisać i złożyć w formie papierowej do Działu Kształcenia/ Sekcji Spraw Socjalnych Al. Kopisto 2A pok.106 w terminie porządkowym określonym w Regulaminie Domów Studenckich.
UWAGA !!!
Osoby przyjęte na I rok studiów I stopnia, II stopnia, jednolitych studiów magisterskich oraz studiów III stopnia, mają możliwość złożenia wniosku o przyznanie miejsca w Domu Studenta - przed uzyskaniem statusu studenta - tylko w wersji papierowej.
Informacje w tej sprawie udziela Dział Kształcenia/ Sekcja Spraw Socjalnych tel. 17 8721025