Aktualności

XIX Międzynarodowa Konferencja Naukowa Edukacja – Technika – Informatyka

27 września 2022 r. miała miejsce

XIX Międzynarodowa Konferencja Naukowa

Edukacja – Technika – Informatyka

zorganizowana przez

Zakład Edukacji Nauczycieli

Instytutu Pedagogiki w Kolegium Nauk Społcznych

 przy współpracy z:

 

Akademią Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

Dwujęzycznym Liceum Uniwersytetu Rzeszowskiego

Centrum Innowacji i Transferu Wiedzy Techniczno-Przyrodniczej

Laboratorium Zagadnień Społeczeństwa Informacyjnego UR

Studenckim Kołem Naukowym IP: „Edukacja bez granic”

 

W tegorocznej konferencji udział wzięli goście z wielu krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych:

Polska

  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie
  • Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Politechnika Łódzka
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Uniwersytet Rzeszowski
  • Uniwersytet Zielonogórski
  • Politechnika Warszawska
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
  • Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku
  • Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie

Czechy

  • Univerzita Palackého v Olomouci

Słowacja

  • DTI University in Dubnica nad Váhom

Ukraina

  • Department of Agricultural Economics in the Agrosphere of the Institute of Agroecology and Environmental Management of NAAS, Kyiv
  • Institute of Agroecology and Environmental Management of the National Academy of Agrarian Sciences of Ukraine
  • Laboratory of Information Communications Central Scientifie Research Institute of Weapons and Military Eguipment of the Armed Forces of Ukraine
  • National Pedagogical Dragomanov University, Kyiv
  • Vocational College of Communication, Kyiv

Węgry

  • Eötvös Loránd University, Budapest
  • University of Miskolc

Wielka Brytania

  • Cambridge Institute for Medical Research

Włochy

  • Modica Secondary School
  • Sapienza University of Rome

 

Łącznie w czasie obrad konferencyjnych wygłoszono 39 referatów z czego 10 stanowiły prezentacje gości zagranicznych.

W głównej części konferencji zaproszeni prelegenci przedstawili problematykę kryzysu dotykającego kształcenie ogólnotechniczne w Polsce z uwzględnieniem społeczno-kulturowych i cywilizacyjnych uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych.

Natomiast w centrum uwagi uczestników poszczególnych sekcji panelowych znalazły się zagadnienia związane z: wielostronnymi analizami problemów e-learningu, edukacji matematycznej, wykorzystania technologii informacyjnych w edukacji, edukacji ekologicznej i społecznej oraz metodologicznymi aspektami badań edukacyjnych.

 

wstecz