Sekcja Rozliczeń Dydaktycznych
Dział ds. Studenckich i Kształcenia
Sekcja Rozliczeń Dydaktycznych
al. T. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów
Budynek A1, pokoje nr 41 i 42
e-mail: pensum@ur.edu.pl
pensum dydaktyczne
e-mail: umowy@ur.edu.pl
umowy cywilnoprawne na zajęcia dydaktyczne
Kierownik Sekcji
mgr inż. Magdalena Bełch
pokój nr 41
tel.: +48 17 872 14 93
e-mail: mbelch@ur.edu.pl
mgr Karolina Kyc
pokój nr 41
tel.: +48 17 851 87 88
e-mail: kkyc@ur.edu.pl
mgr Sylwia Rejman
pokój nr 42
tel.: +48 17 872 14 92
tel.: +48 607 257 267
e-mail: syrejman@ur.edu.pl
mgr Sylwia Stanisz
pokój nr 42
tel.: +48 17 872 10 47
e-mail: sstanisz@ur.edu.pl
mgr inż. Anna Źrebiec
pokój nr 41
tel.: +48 17 851 87 87
e-mail: azrebiec@ur.edu.pl
Zadania Sekcji Rozliczeń Dydaktycznych
1. Całokształt spraw związanych z nadzorem nad planowaniem i rozliczaniem dydaktyki w jednostkach UR (z wykorzystaniem systemu Uczelnia11), w szczególności:
a) koordynacja planowania godzin dydaktycznych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych;
b) kontrola zgodności godzin dydaktycznych realizowanych przez inne osoby prowadzące zajęcia w ramach umów cywilnoprawnych z harmonogramami studiów oraz przepisami w sprawie liczebności grup;
c) kontrola zgodności obciążeń dydaktycznych nauczycieli akademickich z harmonogramami studiów oraz przepisami w sprawie liczebności grup;
d) kontrola formalna i rachunkowa obciążenia dydaktycznego;
e) bieżąca kontrola w zakresie danych dotyczących nauczycieli akademickich (urlopy, obniżki pensum, zwolnienia lekarskie);
f) weryfikacja niedociążeń w zakresie pensum dydaktycznego;
g) bieżąca kontrola w zakresie danych dotyczących innych osób prowadzących zajęcia (m.in. zwolnienia lekarskie);
h) współpraca z Kwesturą; Działem Kadr i Płac i Sekcją Rozliczeń Umów Cywilno-Prawnych;
i) sprawozdawczość w zakresie umów cywilnoprawnych oraz w zakresie obciążenia dydaktycznego (pensum, godziny ponadwymiarowe) dla władz uczelni i innych jednostek.
j) całokształt spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych w zakresie zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem Elektronicznego Obiegu Dokumentów;
k) rozliczanie umów cywilnoprawnych za realizację zajęć dydaktycznych (z wykorzystaniem systemu Uczelnia11 i Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD);
l) nadzór i weryfikacja w Elektronicznym Obiegu Dokumentów (EOD) faktur i rachunków za świadczone usługi edukacyjne.
2. Nadzór nad aktualizacją harmonogramów studiów kierunków prowadzonych przez jednostki UR (z wykorzystaniem systemu Uczelnia11).
3. Rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich oraz sporządzanie poleceń wypłaty w ramach wszystkich jednostek UR (z wykorzystaniem systemu Uczelnia11).
4. Dokonywanie bieżącej aktualizacji danych w systemie POL-on, w zakresie informacji
o danych osobowych, zatrudnieniu, prowadzonych zajęciach, kompetencjach oraz doświadczeniu innych osób prowadzących zajęcia.
5. Koordynacja spraw związanych z ubezpieczeniem studentów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
6. Przygotowywanie i aktualizacja projektów aktów prawnych w zakresie działalności sekcji.