Dział Administracji

 

Dział Administracji
al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów
Budynek A1, pokój nr 23
e-mail: dop@ur.edu.pl

 

Kierownik Działu
mgr Marek Dołba
tel.: +48 17 872 11 23
e-mail: mdolba@ur.edu.pl

lic. Joanna Skoczek
tel.: +48 17 872 29 09
e-mail: jskoczek@ur.edu.pl

mgr inż. Łukasz Bełch
tel.: +48 17 872 10 23
e-mail: lbelch@ur.edu.pl

Kancelaria w Dziale Administracyjnym:
Kancelaria Główna


PLIKI DO POBRANIA:

 

PODSTAWOWY ZAKRES CZYNNOŚCI DZIAŁU ADMINISTRACYJNEGO (STAN AKTUALNY)

  1. Prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami Uczelni (zbycie, najem, dzierżawa, sprzedaż), odpowiadając za przestrzeganie związanych z obrotem procedur, określonych w przepisach prawa ogólnie obowiązujących i w Statucie UR.
  2. Prowadzenie zbioru aktów notarialnych, odpisów z ksiąg wieczystych i innych dokumentów geodezyjno – kartograficznych poświadczających strukturę własnościową nieruchomości.
  3. Opracowanie SIWZ oraz wniosków o zamówienia publiczne dotyczące zamówień dostaw materiałów i świadczenia usług, o charakterze ogólnouczelnianym.
  4. Zawieranie i realizacja umów na usługi telekomunikacyjne dla wszystkich jednostek UR.
  5. Zawieranie umów dzierżawy i najmu nieruchomości należących do UR przez podmioty zewnętrzne.
  6. Opracowanie miesięcznych wykazów wynajmowanych nieruchomości w celu naliczenia przez Kwesturę podatku od nieruchomości.
  7. Prowadzenie zbioru umów i porozumień niosących skutki administracyjno – gospodarcze dla Uczelni, których stroną jest UR.
  8. Sporządzanie okresowych deklaracje podatku rolnego i sprawozdań z oddziaływania na środowisko.
  9. Rozliczanie w kontakcie z ubezpieczycielami powstałe szkód majątkowych i komunikacyjnych.
  10. Wdrażanie procedur związanych z zakupem usług i materiałów o wartości rocznej netto nie przekraczającej 130 tys. zł (zapytania ofertowe , umowy z oferentami) dotyczących spraw administracyjnych.
  11. Prowadzenie ewidencji kwartalnych kosztów związanych z utrzymaniem budynków UR.
  12. Koordynacja działań zmierzających do zabezpieczenia potrzeb łączności telekomunikacyjnej, nadzór nad pracę konserwatorów sieci telefonicznej, wstępne rozliczenie faktur za rozmowy telekomunikacyjne stacjonarne i komórkowe.
  13. Prowadzenie centralnej ewidencji pieczęci służbowych, zamawianie i likwidacja zbędnych pieczęci służbowych.
  14. Zamawianie materiałów biurowych dla działów administracji centralnej i wstępne rozliczanie faktur wg dowodów dostaw.
  15. Prowadzenie niezbędnych czynności formalno - dokumentacyjnych związanych z przydziałem mieszkań z zasobu Gminy M. Rzeszowa dla kadry naukowo-dydaktycznej.
  16. Nadzór nad pracą Kancelarii Głównej UR.