Wykłady, prezentacje, publikacje do samodzielnego studiowania

Podsumowanie ORANGE & KIGS 2023.

Prosimy o przekazanie tej informacji swoim koleżankom i kolegom, ponieważ korzystanie z technologii jest dziś wręcz niezbędne każdego dnia.

 
 

Certyfikaty OK SENIOR® w salonach ORANGE oraz na Infolinii

 
 

Jak dbamy o klientów 65+ w Orange

Czy wiecie, że aż 26% klientów Orange to osoby powyżej 65 roku życia?

Wiemy, że osobom dojrzałym świat cyfrowy i załatwianie spraw związanych z technologią i usługami telekomunikacyjnymi mogą sprawiać pewne trudności.

Dlatego w Orange opracowaliśmy, dostosowany do potrzeb osób w dojrzałym wieku, standard obsługi klienta.

Audytorzy OK SENIOR Polska przyznali Orange za to wysokie noty, co zaowocowało kolejnym wręczeniem certyfikatu OK SENIOR® na lata 2022-2024.

To potwierdza, że Orange myśli i dba o klientów w różnym wieku oraz tak dostosowuje i poprawia jakość obsługi klientów, aby każdy, niezależnie od wieku, miał satysfakcję z bycia klientem tej marki.

Orange jest jak do tej pory jedynym operatorem telekomunikacyjnym w tym wyjątkowym odznaczeniem.

 
 
 

Co to takiego OK SENIOR®

To znak jakości, który świadczy o tym, że produkty i usługi spełniają oczekiwania klientów z pokolenia 60+.

Audytorzy OK Senior Polska sprawdzali, czy:

  • usługi Orange spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa,
  • odpowiadają na Państwa rzeczywiste potrzeby,
  • są łatwe w odbiorze i przyjazne w użytkowaniu
  • są łatwo dostępne i wyróżniają się najlepszym stosunkiem jakości certyfikowanych produktów do ceny.

Jak to wygląda w praktyce

Dzięki certyfikatowi "OK SENIOR®" możecie być pewni, że w salonach Orange i na Infolinii spotkacie zrozumienie, cierpliwość i profesjonalizm.

Zespoły doradców tej firmy są odpowiednio przeszkolone, aby pomagać Państwu w każdej sytuacji, od prostych pytań po bardziej zaawansowane zagadnienia techniczne.

Są po to, abyście mogli Państwo korzystać z technologii w pełni, bez względu na Wasze wcześniejsze doświadczenia.

 
 

Kongres Gospodarki Senioralnej

 
 
 

Czy wiedzą Państwo, że w tym roku Orange był jednym z głównych partnerów Kongresu Gospodarki Senioralnej, który odbył się 15 czerwca w Warszawie?

Kongres Gospodarki Senioralnej to nie tylko okazja do zdobycia wiedzy, ale także platforma do nawiązywania kontaktów i współpracy w obszarze gospodarki senioralnej.

Udział w kongresie był bezpłatny i wzięło w nim udział ponad 300 uczestników stacjonarnie oraz 3 tys. on-line. Inicjatorem i gospodarzem wydarzenia, jak co roku, była fundacja Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej.

Jaki był udział Orange w kongresie?

W ramach udziału w kongresie zaprezentowaliśmy innowacyjne rozwiązania dla seniorów na specjalnym stoisku Orange. Przedstawiciel Orange poza tym wziął udział w debacie prowadzonej przez Urząd Komunikacji Elektronicznej pt. "Nowe technologie - w pogoni za zmianą, czyli jak połączyć rozwój technologii z możliwościami i potrzebami starszych klientów".

Tytuł tegorocznego kongresu, "Dialog Pokoleń – społeczeństwo – zdrowie – praca – rynek konsumencki", doskonale oddaje zakres tematyczny wydarzenia. Wśród poruszanych kwestii znalazły się aspekty zdrowotne, sytuacja na rynku pracy, rozwój społeczeństwa oraz wpływ tych czynników na rynek konsumencki i Seniorów.

Zapewne wielu z Państwa uczestniczyło w tym wydarzeniu a my już przygotowujemy się do edycji 2024!

Zapraszamy do odwiedzenia strony edukacyjnej: https://www.orange.pl/view/dlaseniora, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.

 
 
 

Z poważaniem
Zespół KIGS wraz z Orange

 
 

 

Green & Grey Sp. z o.o.
(na zlecenie Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej)

ul. Wilanowska 14 lok. 51 (Powiśle)
00-422 Warszawa
tel.: +48 786 200 301

e-mail: biuro@kigs.org.pl
https://kigs.org.pl/
www.abcsenior.com

wstecz