Archiwalne zapytania ofertowe
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAPYTANIE OFERTOWE
( 8 września 2014)
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego programu informacji prawnej wraz z comiesięczną aktualizacją dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy poczynając od 1 października 2014.
- Wymagania techniczne systemu.
- Wykonawca ( Licencjodawca) dostarczy elektroniczny program informacji prawnej działający w sieci LAN Zamawiającego (Intranet) i licencje na korzystanie z programu sieci LAN Zamawiającego z prawem jednoczesnego dostępu dla 25 użytkowników ( wykaz jednostek organizacyjnych UR zamawiających program w załączniku). Jeśli Wykonawca oferuje usługę w pakietach ilościowych, w ofercie zamieszcza informację jakiego pakietu stanowisk dotyczy oferta ( ilość stanowisk)
- Licencjodawca wydzierżawi serwer na czas użytkowania licencji, przygotowany do pracy w sieci, pracujący na bazie protokołu TCP-IP o szybkości10100Mbit/s ze złączem R, który pozwoli na obsługę zamawianych licencji.
- Wszystkie czynności związane z aktualizacją, konfiguracją i serwisowaniem , które dotyczą aplikacji oraz systemu operacyjnego wraz z uruchomionymi usługami dokonuje serwisant Licencjodawcy. Dopuszcza się zdalne wykonywanie wymienionych czynności.
- Architektura aplikacji nie może implikować konieczności jakiegokolwiek oprogramowania na stacjach klienckich .
- Interfejs użytkownika programu dostępowego w sieci LAN Zamawiającego musi być dostępny i uruchamiany przy użyciu „skrótu” wskazującego na właściwy zasób sieciowy zawierający aplikację fizycznie zainstalowaną na serwerze sieciowym.
- W razie konieczności Wykonawca bezpłatnie dostarczy wszelkie dodatkowe licencje niezbędne do działania aplikacji ( np. na silnik bazodanowy) w ilości wystarczającej do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji bazy danych w wersji sieciowej (Intranet) na bieżąco, w okresach tygodniowych. Aktualizacja może odbywać się w sposób zdalny.
- Wybrany Wykonawca dostarcza po podpisaniu umowy program informacji prawnej do testowania przez okres 30 dni. Jeśli wyniki testu nie spełnią oczekiwań Zamawiającego – w tym warunków określonych w zapytaniu ofertowym- umowa ulega rozwiązaniu w trybie natychmiastowym, bez wynagrodzenia dla Wykonawcy. Wynagrodzenia z tytułu zawartej umowy Wykonawca otrzyma po upływie 30 dniowego okresu testowania , nie wliczanego do 12 miesięcznego okresu odpłatnej usługi.
- Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie dla użytkowników Zamawiającego w wymiarze niezbędnym, ze sprzętem niezbędnym do przeprowadzenie szkolenia.
- Wykonawca jest zobowiązany do usuwania zgłaszanych błędów/wad w funkcjonowaniu programu w terminie 2 dni roboczych od chwili ich zgłoszenia (warunek zastrzeżony w umowie) .
- Wymagania zawartości programu informacji prawnej
- Baza programu informacji prawnej musi zawierać akty ze wszystkich dzienników urzędowych wymienionych w art. 8 Ustawy z 20.VII.2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych.
- Baza musi umożliwić użytkownikowi programu weryfikację liczby zawartych w niej dokumentów oraz weryfikację ilości zainstalowanych aktualizacji.
- Baza musi zawierać:
Dziennik Ustaw
- komplet informacji formalnych o aktach od 1918 r. (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia wżycie)
- wszystkie akty obowiązujące oraz oczekujące
- komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania, opublikowanych od 1 stycznia 1930 r.
- możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych
- wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia- zmieniony przez, uchyla-uchylony przez, wykonuje-wykonywany przez, ujednolica-ujednolicony przez, wprowadza-wprowadzony przez, interpretuje-interpretowany przez, implementuje-implementowany przez)
- odwołania do przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych, aktów wykonawczych z poziomu tekstu aktu/konkretnych jednostek redakcyjnych;
- odwołania do orzeczeń z poziomu aktu/konkretnych jednostek redakcyjnych;
- odwołania do komentarzy z poziomu tekstu aktu prawnego/konkretnych jednostek redakcyjnych
Monitor Polski
- komplet informacji formalnych o aktach od 1945 r. (co najmniej: identyfikator, tytuł organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie, data utraty mocy);
- wszystkie akty obowiązujące oraz oczekujące;
- komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania opublikowanych od 1 stycznia 1970 r
- możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych
Dzienniki Urzędowe
Ujednolicone teksty aktów prawnych opublikowanych w Dziennikach Urzędowych naczelnych i centralnych organów administracji rządowej (aktualnych i stanowiących kontynuację dzienników wydawanych przez urząd występujący po inna nazwą), w tym:
- Dziennik Urzędowy Głównego Urzędu Statystycznego
- Dziennik Urzędowy Komisji Papierów Wartościowych i Giełd
- Dziennik Urzędowy Komitetu Integracji Europejskiej
- Dziennik Urzędowy Min. Edukacji Narodowej
- Dziennik Urzędowy Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
- Dziennik Urzędowy Min. Finansów
- Dziennik Urzędowy Min. Pracy i Polityki Społecznej
- Dziennik Urzędowy Min. Skarbu Państwa
- Dziennik Urzędowy Min. Spraw Wewnętrznych i Administracji
- Dziennik Urzędowy Min. Spraw Zagranicznych
- Dziennik Urzędowy Min. Sprawiedliwości
- Dziennik Urzędowy Min. NBP
- Dziennik Urzędowy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- Dziennik Urzędowy Urzędu Patentowego RP
- Dziennik Urzędowy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej seria L- wydanie polskie
- komplet informacji formalnych o aktach opublikowanych w tym dzienniku (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenie lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie
- komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania opublikowanych w tym dzienniku
- możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych
- wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia- zmieniony przez, uchyla-uchylony przez, wykonuje-wykonywany przez, ujednolica-ujednolicony przez, wprowadza-wprowadzony przez, interpretuje-interpretowany przez, implementuje-implementowany przez)
- odwołania do przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych, aktów wykonawczych z poziomu tekstu aktu
- odwołania do orzeczeń z poziomu tekstu aktu
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej seria C – wydanie polskie
- komplet informacji formalnych o aktach opublikowanych w tym dzienniku (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie);
- komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania, opublikowanych w tym dzienniku
- możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych
- wzajemne powiązania formalne między aktami(co najmniej relacje typu: zmienia-zmieniany przez, uchyla-uchylony przez, wykonuje-wykonywany przez);
Dzienniki Urzędowe Unii Europejskiej – polskie wydanie specjalne
- komplet informacji formalnych o aktach opublikowanych w tym dzienniku (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie);
- wszystkie akty obowiązujące oraz oczekujące
- komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania opublikowanych w tym dzienniku
- możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych
- wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia-zmieniony przez, uchyla –uchylony przez, wykonuje- wykonywany przez);
- odwołania do orzeczeń z poziomu tekstu aktu
Ponadto baza musi zawierać:
- komplet tekstów pierwotnych aktów prawnych (zeskanowanych) identycznych co do formy jak tekst opublikowany w wersji papierowej w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim
- komplet ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania tekstów aktów prawnych opublikowanych w wojewódzkich dziennikach urzędowych od wprowadzenia 16 województw ustawą z dnia 24 lipca 1998 r. o wprowadzeniu zasadniczego trójstopniowego podziału terytorialnego państwa
- wzory umów, formularzy urzędowych opublikowanych w Dzienniku Ustaw i Monitorach Polskich oraz wzory pism, w tym obejmujących czynności sądowe/organu administracji publicznej
- orzeczenia Sądu Najwyższego – nie mniej niż 50 tyś, Naczelnego Sądu Administracyjnego – nie mniej niż 40 tyś., Wojewódzkich Sądów Administracyjnych – nie mniej niż 50 tyś, Trybunału Konstytucyjnego –nie mniej niż 4 tyś. oraz sądów apelacyjnych – nie mniej niż 10 tyś.
- orzecznictwo administracji – w tym co najmniej Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Ministerstwie Finansów, Regionalnych Izb Obrachunkowych. Samorządowych Kolegiów Odwoławczych wojewodów
- orzeczenia Zespołu Arbitrów/Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Zamówień Publicznych
- orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości oraz Sądu Pierwszej Instancji
- orzeczenia Europejskiego Trybunały Praw Człowieka i Europejskiej Komisji Praw Człowieka
- inne pisma urzędowe naczelnych i centralnych organów administracji rządowej oraz agencji rządowych i innych instytucji państwowych (obecne i archiwalne), w tym pisma Ministra Finansów oraz Izby Skarbowej
- projekty ustaw wraz z uzasadnieniami
- komentarze – w tym skomentowana cześć jednostek redakcyjnych, co najmniej poniższych aktów [prawnych:
a/ Konstytucja RO
b/Kodeks cywilny
c/ kodeks postepowania cywilnego
d/ Kodeks rodzinny i opiekuńczy
e/Kodeks pracy
f/ Kodeks postępowania administracyjnego
g/ Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
h/ Kodeks spółek handlowych
i/ Kodeks karny
j/ Kodeks postępowania karnego
k/ Prawo zamówień publicznych
l/ Prawo autorskie i prawa pokrewne
m/ Ustawa o finansach publicznych
Podać ilość komentarzy ogółem w wersji elektronicznej, które zawieraprogram na koniec miesiąca maj 2013.
- monografie dotyczące prawa polskiego- podać liczbę monografii na koniec m-ca maj 2013r.
- komentarze i monografie dotyczące prawa europejskiego
- cytaty z piśmiennictwa prawniczego
- dane teleadresowe sądów i urzędów działających na terenie Polski
- Moduł – Zamówienia Publiczne
- Wyselekcjonowane, kompleksowe opracowania dotyczące zamówień publicznych wraz z wyjaśnieniami i odpowiedziami na pytania z tej dziedziny, przykładami praktycznego zastosowania i omówienia kolejnych etapów postępowania oraz wyszukiwarką wspólnotowego słownika zamówień ( CPV), wzorami SIWZ z komentarzami, pismami urzędowymi oraz studiami przypadków.
- Możliwość zadawania pytań ekspertom z dziedziny zamówień publicznych z gwarancją odpowiedzi pisemnej w ciągu siedmiu dni roboczych.
- Komentarze praktyczne odpowiedzi na pytania użytkowników.
- Moduł sędziowski
a/Metodyki pracy sędziego – zawierający praktyczne analizy z wybranych dziedzin prawa zawierające opis właściwych procedur sądowych oraz czynności prokuratorskich. Każda analiza powinna obejmować elementy takie jak: komentarze, akty prawne, orzeczenia, pisma urzędowe, tezy z piśmiennictwa, wzory dokumentów i inne. Merytoryczną podstawę każdej z nich stanowią właściwe fragmenty uznanych w środowisku publikacji książkowych
b/ Liczba dostępnych analiz
Cywilne – nie mniej niż 50
Administracyjne –nie mniej niż 45
Karne –nie mniej niż50
Wykroczenia –nie mniej niż40
c/ Wzory dokumentów – gotowych do zastosowania autorskich dokumentów z zakresu postępowania cywilnego oraz karnego. Każdy ze wzorów można edytować i zapisywać na swoim komputerze
d/ Terminarz – wykaz najistotniejszych terminów proceduralnych z zakresu postepowania cywilnego, karnego oraz administracyjnego( niemniej niż 100)
e/ Wskaźniki i stawki – aktualny spis najistotniejszych danych pogrupowanych hasłowo w zestawienia liczbowe oraz tabele wraz z odesłaniem do obowiązującej podstawy prawnej
f/ Kalkulatory – umożliwiają obliczenia wartości i kwot wynikających z przepisówprawnych, w tym: podział sumy uzyskanej z egzekucji – kalkulator przygotowany z myślą o sędziach dostępny w wersji on-line.
- Funkcjonalności programu
- Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według identyfikatora/sygnatury
- Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według rocznika
- Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według daty wydania/opublikowania oraz początku obowiązywania (daty wejścia w życie)
- Wyszukanie zawartych w nim aktów prawnych i orzeczeń według indeksu przedmiotowego
- Wyszukanie zawartych w nim dokumentów według słów zawartych w treści tych dokumentów
- Odesłania do komentarzy z poziomu tekstu aktu prawnego lub z poziomu metryki aktu prawnego
- Odesłania do orzeczeń sądów, orzeczeń administracyjnych, pism urzędowych wzorów pism umów z poziomu tekstu aktu prawnego lub z poziomu metryki aktu prawnego
- Możliwość przeglądania tekstów projektów zmieniających akt prawny
- Identyfikację aktów prawnych obowiązujących, nieobowiązujących (archiwalnych) i oczekujących
- Możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z bazy systemu do edytorów tekstu
- Możliwość wyświetlania treści całego aktu prawnego lub jego fragmentu
- Możliwość wydruku całego aktu prawnego, poszczególnych jednostek redakcyjnych, zaznaczonego fragmentu, z przypisami i bez przypisów z zachowaniem formatowania widocznego na monitorze
- Możliwość śledzenia zmian w przepisach na dany dzień – kiedy akt prawny wchodzi w życie, kiedy jest zmieniany, bądź też traci moc
-
Kryteria oceny ofert
-
Cena pkt. 70
-
Funkcjonalność pkt. 10
-
Komentarze pkt 10
-
Monografie pkt 10
Sposób oceny ofert wg ustalonych kryteriów:
Ad1. Cena – kryterium będzie obliczone wg wzoru:
Cena brutto = :Cb)x 70% x 100 – najwyższa punktacja wskazująca korzystniejszą ofertę
Gdzie Cn oznacza najniższą cenę brutto
Cb oznacza cenę brutto wynikającą z oferty
Ad2. Funkcjonalność – kryterium będzie obliczone w oparciu o udzielone odpowiedzi i przyporządkowaną im punktację, tj:
L.p. |
Przedmiot funkcjonalności |
Odpowiedź wykonawcy |
Ilość punktów w ramach kryterium 10 pkt. |
1. |
Możliwość ustalenia brzmienia aktu prawnego obowiązującego na dany dzień |
T/N |
6.00 |
2. |
Wyświetlenie w jednym oknie aktualnej treści przepisu i jego pełnobrzmi ących wersji historycznych (wszystkie kolejne następujące po sobie zmiany brzmienia przepisu) |
T/N |
1.00 |
3 |
Prosty i intuicyjny powrót do wcześniej otwartych tekstów” poprzez system „zakładek” |
T/N |
1.00 |
4 |
Kopiowanie całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemów do edytorów tekstu |
T/N |
1.00
|
5 |
Wyświetlanie treści tekstu aktu normatywnego z opcją spisu treści |
T/N |
1.00 |
Wykonawca wypełnia powyższą tabelkę i składa wraz z ofertą. Punkty w ilości podanej w tabeli otrzymuje Wykonawca, który deklaruje odpowiedz T (tak), odpowiedź N (nie) – zero punktów. Decyduje największa wartość otrzymanych punktów, który otrzyma wartość „10”
Ad3. Komentarze – kryterium będzie obliczenie wg wzoru:
[(Po/Pn)x10%]x100 = najwyższa punktacja wskazująca na korzystniejszą cenę
Gdzie:
Po – punkty oferowane
Pn – punkty najwyższe z pośród ofert
Ad4. Monografie – kryterium obliczane jak w ad3.
V. Przygotowanie i rozpatrzenie oferty.
- W treści oferty należy podać: nazwę i adres Wykonawcy-Oferenta, cenę brutto realizacji zamówienia.
- Oferty należy składać łącznie z projektem umowy o realizację usługi ( umowa do akceptacji przez Zamawiającego) pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski, Al. Rejtana 16C, 35-959 Rzeszów z dopiskiem na kopercie” program informacji prawnej” w terminie do 22 września 2014.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- Rozpatrzenia oferty w ciągu 5 dni od daty zamknięcia terminu składania ofert z możliwością wezwania Wykonawcy do udzielenia dodatkowych wyjaśnień.
- Nieudzielania odpowiedzi oferentom, których oferty nie wybrano.
- Zawarcia umowy tylko z wybranym oferentem
- Nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie.
WYKAZ STANOWISK ZAMAWIAJĄCYCH PROGRAN INFORMACJI PRAWNEJ
- Wydział Prawa i Administracji - 10 stanowisk
- Biblioteka UR - 3 stanowiska
- Dz. Administracji + Sekcja Legislacji - 2 stanowiska
- Dz. Wspomagania Rozwoju UR – 2 stanowiska
- Biuro Karier – 1 stanowisko
- Dz. BHP – 1 stanowisko
- Biuro Kontroli Wewnętrznej – 1 stanowisko
- Dz. Kształcenia – 1 stanowisko
- Dz. Zamówień Publicznych – 2 stanowiska
- Radca Prawny – 1 stanowisko
- Biuro Rektora – 1 stanowisko
RAZEM 25 STANOWISK