Harmonogram działań
WYJAZDY STUDENTÓW w ramach Programu Erasmus+
marzec
– rekrutacja studentów na wyjazd za granicę na studia i praktykę, spotkania ze studentami, akcja informacyjna
koniec kwietnia
– e-mailowe ogłoszenie wyników wyboru studentów wraz z określeniem list podstawowej i rezerwowej oraz informowanie zakwalifikowanych studentów o dalszych krokach postępowania
5 - 10 maja
– ew. grupowe spotkanie informacyjne dla studentów zakwalifikowanych na wyjazd. Jeśli spotkanie będzie zaplanowane, to o terminie i miejscu studenci zostaną powiadomieni e-mailowo.
maj-wrzesień
- nominowanie studentów oraz wysyłanie aplikacji i innych dokumentów do uczelni i instytucji partnerskich zgodnie z procedurą aplikacyjną uczelni przyjmującej.
lipiec - wrzesień
- przygotowywanie się studentów do wyjazdu na praktykę oraz na studia cząstkowe na na wakacjach, na semestr zimowy lub cały rok akademicki
- ubezpieczanie się studentów na wyjazd
- podpisywanie umów 1-2 tygodnie przed wyjazdem
- wypłata I raty dofinansowania
1 - 30 października
– ewentualna dodatkowa rekrutacja studentów
styczeń – marzec
- przygotowywanie się studentów do wyjazdu na studia cząstkowe lub na praktyki w semestrze letnim
- ubezpieczanie się studentów na wyjazd
- podpisywanie umów tydzień przed wyjazdem
- wypłata I raty grantu
wrzesień-styczeń-czerwiec-lipiec
- powrót studentów z praktyk oraz z studiów
- rozliczanie się z wyjazdu w Dziale Kształcenia oraz w Dziekanacie
- wypełnianie ankiet
- wypłata ostatniej raty dofinansowania