Rejestracja i streszczenia

Rejestracja

Rejestracja Uczestników i Uczestniczek rozpocznie się w dniu 21 listopada 2024 roku.

Jedyną formą rejestracji jest formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem:

 
 
 

UDZIAŁ CZYNNY

Do dnia 31 grudnia 2024r. należy uzupełnić Formularz zgłoszenia oraz przesłać Streszczenie przygotowane zgodnie z wymogami na adres: konferencjamdr@ur.edu.pl

Prace będą recenzowane przez Komitet Naukowy. Autorzy zostaną poinformowani o wynikach kwalifikacji do dnia 10 stycznia 2025r.

 

Formularz zgłoszeniowy: https://forms.office.com/e/Rn99SdrG5f

 

Planowane są sesje

  1. ustne (czas prezentacji z dyskusją 15 min.)
  2. plakatowa (czas prezentacji z dyskusją 5 min.)
  3. studencka (czas prezentacji z dyskusją 10 min.)
  4. doktorancka (czas prezentacji z dyskusją 10 min.)
  5. dla specjalizantów (czas prezentacji z dyskusją 10 min.)

 

UDZIAŁ BIERNY

Rejestracja: formularz zgłoszeniowy należy wypełnić najpóźniej do dnia 31 stycznia 2025r.

https://forms.office.com/e/Rn99SdrG5f

 

Zapraszamy!

Komitet Naukowy oraz Komitet Organizacyjny

XVII Międzynarodowych Dni Rehabilitacji

 

 

 

 

 

Wytyczne przygotowania streszczeń

 

Streszczenia

Streszczenia referatów (w języku polskim i w języku angielskim) należy przesłać drogą elektroniczną do dnia 10 stycznia 2025 roku na adres konferencjamdr@ur.edu.pl

 

Całość streszczenia w języku polskim i angielskim nie może przekraczać 2 stron maszynopisu i musi zawierać niżej wymienione akapity. (Streszczenie w języku polskim 1 strona, streszczenie w języku angielskim 1 strona).

 

Streszczenie przygotowane niezgodnie z wymogami zostanie odrzucone.

 

Wymagania redakcyjne dla streszczeń prac są następujące:

Edytor tekstu – Microsoft Word

Czcionka – Times New Roman 12 pkt.

Odstępy między wierszami 1,5

Akapit lewy 3,5 cm, pozostałe 2,5 cm

Wyrównanie dwustronne

 

Nazwiska i imiona autorów1

1Afiliacja

Temat pracy

 

Wprowadzenie: cel artykułu lub badań, główna teza badawcza.

Materiał i metody: krótki opis przeprowadzanych badań; w przypadku artykułu przeglądowego – charakterystyka literatury przedmiotu; w przypadku kazuistycznego – krótki opis pacjenta; główne badane parametry itp.

Wyniki: najważniejsze wyniki z przeprowadzonych badań

3-4 słowa kluczowe

 

Title

Introduction

Material and methods

Results

Conclusions

Keywords

Przygotowanie prezentacji multimedialnej

Prezentacja multimedialna powinna posiadać strukturę pracy naukowej:

  • wstęp
  • meteriał i metody badawcze
  • wyniki
  • wnioski

W przypadku prac o charakterze kazuistycznym, przeglądu piśmiennictwa lub innym, należy zastosować ogólne zasady prezentacji podczas wystapień o charakterze naukowym.

Ze względów organizacyjnych akceptujemy tylko prezentacje w formacie pptx lub ppt - natywny format plików Microsoft PowerPoint.

Sugerujemy przygotowaną prezentację przesłać w nieedytowalnej wersji "pokaz programu PowerPoint ppsx" (w wersji tej także można korzystać z widoku prezentera podczas wystąpienia, a zabezpiecza to użytkownika przed problemami z układem treści w slajdach). Rysunek 1.


Prezentację należy przesłać na adres mailowy Konferencji MDR minimum 5 dni roboczych przed wydarzeniem. @ konferencjaMDR@ur.edu.pl

 

Rysunek 1. Sposób zapisu prezentacji ppsx.

Przygotowanie postera

Wytyczne dotyczące przygotowania plakatu

  • orientacja pionowa, wymiary 100 x 70 cm,
  • gramatura papieru wg uznania od 130 g, im większa gramatura tym lepsza wytrzymałość posteru (większe formaty 170-250 g),
  • plakat musi zawierać tytuł pracy, nazwiska autorów i afiliację
  • struktura plakatu zgodna z ogólnie przyjętymi normami prezentacji naukowych,
  • dozwolonymi językami są polski i angielski.

Plakaty przydzielone do danej sesji należy umieścić w wyznaczonych terminach przed jej rozpoczęciem w oznaczonym numerem pracy miejscu.

Plakaty będą przywieszane do tablic za pomocą pinezek dostępnych na miejscu.

Plakat po prezentacji należy zabrać ze sobą, inaczej zostanie usunięty przez Organizatorów.

 

Dopuszczamy przygotowanie mini-posterów (format A4, A5) tożsamych z treścią wystąpienia dla osób zainteresowanych tematem pracy z danymi kontaktowymi (około 20-30 kopii).

Plakat w formacie jpg lub png należy przesłać na adres mailowy Konferencji MDR minimum 5 dni roboczych przed wydarzeniem. @ konferencjaMDR@ur.edu.pl