Zeszyt Nr 45
Uniwersytet Rzeszowski
Katedra Mikroekonomii
Zeszyt Nr 45 (1/2016)
Social Inequalities and Economic Growth
Rzeszów 2016
Strona tytułowa i redakcja- Spis treści
- Table of Contents 7
- Содержание 11
-
Beata Tarczydło
Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań 15 -
Grzegorz Mazurek
Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu 23 -
Honorata Howaniec
Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na lojalność konsumentów wobec marki 32 -
Marcin Awdziej, Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk
Motywowanie do współtworzenia wartości – rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „ Polakpotrafi.pl” 41 -
Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska
Zmiany wydatków konsumpcyjnych rolniczych gospodarstw domowych w latach 1993–2013 50 -
Marlena Piekut, Krystyna Gutkowska
Uwarunkowania wydatków na łączność w wiejskich gospodarstwach domowych 60 -
Olgierd Witczak
Uwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnych 70 -
Beata Sagan
Ochrona konsumenta w umowach zawieranych na odległość (zarys problemu) 80 -
Mira Malczyńska-Biały
Alternatywne sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w Polsce wobec digitalizacji rynku 88 -
Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Beata Gierczak
Dywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznego 96 -
Agnieszka Doczekalska, Jolanta Tkaczyk
Postawy konsumentów dóbr kultury w Internecie wobec prawa autorskiego na przykładzie fanów mangi 105 -
Krzysztof Andruszkiewicz
Zachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynku 113 -
Maciej Schulz
Oczekiwania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych i przyjaznych dla środowiska 122 -
Maria Grzybek
Selected Aspects of the Behaviour of People who Buy Organic Food as Illustrated by the Opinions of Respondents from the Podkarpackie Voivodeship 131 -
Maria Jeznach, Agnieszka Koperska
Wybrane aspekty zachowań nabywców innowacyjnych makaronów w świetle przeprowadzonych badań 140 -
Sławomir Dybka
The Importance of the Country of Origin of the Products in the Purchase Decisions under Globalisation and Digitalisation ofConsumption 150 -
Stanisław Sudoł
Nauki o zarządzaniu i marketing 161 -
Mieczysław Adamowicz, Aneta Krasuska
Komunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnych 173 -
Jacek Dziwulski
Strategie marketingowe w dobie społeczeństwa informacyjnego 186 -
Marta Kawa
The Marketing Strategies of Modern Cooperative Enterprises (as Illustrated by Cooperative Banks) 195 -
Robert Nowacki
Innowacyjność usług marketingowych a ich użyteczność w procesach zarządzania przedsiębiorstwem 204 -
Krzysztof Adamowicz, Piotr Szczypa
Ujawnienia działań marketingowych w rachunku kosztów cyklu życia lasu 214 -
Bogdan Wierzbiński
The Significance of Information and Communication Technologies in the Development of the Strategic Advantage of SMEs in South-Eastern Poland 224 -
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Zastosowanie Internetu w kształtowaniu orientacji na klienta w świetle wyników badania ilościowego 237 -
Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński
The Use of Social Media by Local Government Units to Communicate with Stakeholders 247 -
Joanna Petrykowska
Komunikacja marketingowa w „ social media” jako przejaw digitalizacji 255 -
Grzegorz Hajduk
Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów 264 -
Jacek Kall
Planowanie komunikacji mobilnej marki 274 -
Tomasz Surmacz
Diversification of Expectations and Buying Behaviours of Internet Users in the Context of Brand Activities in Social Media 282 -
Paulina Zielińska
Rola zaangażowania nowoczesnych konsumentów w zarządzaniu marką 291 -
Stanisław Kaczmarczyk
Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych przez internet w badaniach marketingowych 300 -
Beata Marciniak
Digitalizacja procesu realizacji jakościowych badań marketingowych – szanse i zagrożenia 313 -
Dawid Jan Szostek
Dostęp do informacji o organizacji na przykładzie sprzężenia zwrotnego z badania opinii pracowników 322 -
Dariusz Dąbrowski
Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów 334 -
Marcin Lewicki
Informacja na stronie sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klienta 344 -
Kazimierz Cyran
Online Food Distribution from the Perspective of Food Producers 357 -
Paweł Waniowski
Strategie cenowe sklepów internetowych 366 -
Adam Rudzewicz
Reklama w Internecie w opinii internautów 374 -
Agnieszka Rybowska
Wpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentów 385 -
Iwona Oleniuch
Wykorzystanie stron internetowych w generycznej promocji żywności tradycyjnej w Polsce 395 -
Wioletta Krawiec
Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWW 405 -
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca
Viral Marketing Instruments and Consumer Attitudes Towards Brand 413 -
Dariusz Oczachowski
Ograniczenia wielokanałowej komunikacji w podtrzymywaniu partnerskich relacji z klientami. Doświadczenia amerykańskiego rynku samochodowego 426 -
Joanna Wyrwisz
Blogi korporacyjne w kreowaniu relacji z klientami 437 -
Andrzej Bajdak
„Marketing automation” – systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży 449 -
Alina Oczachowska
Wybrane działania marketingowe na rzecz obiektu turystycznego hotelu Aquarius SPA. Studium przypadku 457 -
Tomasz Hermaniuk
The Quality ofInsurance Services Package in the Opinion of Direct Purchase Insurance Customers 466 -
Andrzej Kowalkowski
Rola doradcy w sprzedaży produktu finansowego 475 -
Magdalena Maciaszczyk
Konsument niepełnosprawny w dobie digitalizacji. Nasilenie postaw prosumenckich 487 -
Piotr Cyrek
The Recognisability of the Fair Trade Idea in the Context of Universal Access to Information 497 - Wskazówki dla autorów 506