Ogłoszenia

UWAGA!!! - zmiany dotyczące obsługi studentów w zakresie przyznawania stypendiów

Informujemy, że w związku ze zmianą struktury Uczelni została utworzona SEKCJA SPRAW SOCJALNYCH,
której siedziba znajduje się w bud. A2 ul. Mjr W.Kopisto 2A, 35-959 Rzeszów, nr pok. 30, 30A, 30B, 30C, 31A, 35, 38, 39

pracownicy Sekcji Spraw Socjalnych prowadzą obsługę studentów posczególnych kierunków studiów w zakresie:

  • Stypendium Socjalne
  • Stypendium dla osób niepełnosprawnych
  • Zapomogi
  • Stypendium Rektora
  • Stypendium Ministra
  • Ubezpieczenia zdrowotne studentów
  • kredyty studenckie

Szczegółowy podział kierunków obsługiwanych w poszczególnych pokojach znajdziecie w zakładce : KONTAKTY

Przypominamy!

Termin składania wniosków o przyznanie stypendium Rektora dla studentów studiów 1,5 letnich II stopnia upływa z dniem 5.03.2025 r,

Student ma obowiązek:

  1. zarejestrować wniosek o przyznanie świadczenia w wersji elektronicznej, poprzez system Wirtualna Uczelnia;
  2. wydrukować wniosek i złożyć w formie papierowej wraz z wymaganymi załącznikami w ww. terminach, odpowiednio:
    • wnioski o stypendium socjalne, dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogę w Dziekanatach/Sekcji Spraw Socjalnych poszczególnych Kolegiów,
    • wnioski o stypendium Rektora w Dziale Kształcenia/Sekcji Spraw Socjalnych.
  3. Osoba zrekrutowana na I rok studiów w UR, może złożyć wniosek o przyznanie świadczenia w formie papierowej bez uprzedniej rejestracji w systemie elektronicznym Wirtualna Uczelnia, zgodnie ze wzorem wniosku stanowiącym załącznik do Regulaminu, dostępnym dla studentów na stronie internetowej UR, z zastrzeżeniem, że po uzyskaniu dostępu do systemu Wirtualna Uczelnia jako student UR zarejestruje wniosek w systemie, w terminie do 10 października
    w semestrze zimowym/10 marca w semestrze letnim.
  4. Za terminowe złożenie wniosku i prawidłowe skompletowanie dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie świadczeń odpowiada student.