Archiwalne zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe
Załącznik nr 5 do Procedury Rzeszów, dnia 18 listopada 2014r.
Zapytanie ofertowe
dla zamówienia o wartości przekraczającej 5 000 złotych brutto do równowartości w złotych kwoty 30 000,00 euro netto (bez podatku VAT)
Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów
Zaprasza do złożenia oferty na:
Usługę naprawy i konserwacji (przeglądu) kserokopiarek i drukarek w ramach serwisu pogwarancyjnego w roku 2015
- Wykaz typów urządzeń biurowych (kserokopiarek i drukarek) podlegających serwisowaniu i będących w użytkowaniu jednostek organizacyjnych Uniwersytetu: Brother, Canon, Dell, Develop, Epson, Gestetner, Hawlett Packard, Infotec, Konica, Kyocera, Lexmark, Nashuatec, OKI, Olivetti, Panasonic, Ricoh, Samsung, Sharp, Xerox
- Lokalizacja urządzeń biurowych w obiektach Zamawiającego:
- w Rzeszowie przy ulicach: Rejtana, Pigonia, Ćwiklińskiej, Zelwerowicza, Cichej, Siemieńskiego, Warszawskiej, Grunwaldzkiej, Ofiar Getta, Piłsudskiego, Wyspiańskiego, Jałowego, Kasprowicza, Towarnickiego, Hoffmanowej, Dąbrowskiego, Moniuszki
- w obiektach Zamawiającego w Werynii k/Kolbuszowej.
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2015– 31.12.2015
Wymagany min. okres gwarancji: 4 m-ce
Warunki płatności: przelew
Inne wymagania, dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się:
- Wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz z wymogami i zaleceniami producenta:
- konserwacja urządzeń – czyszczenie, regulacje, programowanie, ocena stanu technicznego,
- naprawa – usuwanie awarii urządzeń w czasie nie dłuższym niż 3 dni od pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia,
- dostawa części zamiennych koniecznych do wykonania usługi,
- koszt ekspertyzy technicznej dokonanej na zlecenie Zamawiającego, w związku z zamierzoną likwidacją sprzętu.
- Wpisywać do książki eksploatacyjnej wszelkie prace związane z konserwacją i naprawą urządzeń oraz aktualny stan licznika.
- Ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem usługi.
- Jeśli naprawa kserokopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej.
- Udzielenia gwarancji na wykonanie naprawy.
- Rozliczenie wykonanej naprawy zdiagnozowanej po wykonaniu przeglądu, konserwacji lub usunięciu awarii zgłoszonej przez Zamawiającego, będzie odbywało się na podstawie kosztorysu powykonawczego liczonego na poziomie cen nie wyższym niż 30% marży do zakupionych materiałów w ostatnim kwartale. Na zakupione materiały Wykonawca przedstawi oryginał (kserokopia)dowodu zakupu , zawierająca pełne dane wystawcy i odbiorcy: pieczątki i podpisy itp., każdorazowo do każdego dokumentu wystawianego dla UR z zaznaczeniem czy został użyty materiał oryginalny czy zamiennik.
Ofertę należy złożyć:
Miejsce: Uniwersytet Rzeszowski ul. Rejtana 16C, 35-959 Rzeszów ,
Dział Organizacyjno-Prawny pok. nr 23
Termin złożenia oferty: 01.12.2014 włącznie
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Małgorzata Kosik Dział Organizacyjno-Prawny 17 872 10 93
Sposób przygotowania oferty: oferta pisemna z dopiskiem „Serwis kserokopiarek i drukarek 2015”
W treści oferty należy podać:
- nazwę i adres Wykonawcy,
- cenę netto za okresowy przegląd (konserwację) poszczególnych typów urządzeń biurowych (kserokopiarka A4, kserokopiarka A3, drukarka atramentowa, drukarka laserowa) – jednostkowy koszt usługi,
- cenę netto za naprawę (bez ceny części zamiennych) dla poszczególnych typów urządzeń biurowych (kserokopiarka A4, kserokopiarka A3, drukarka atramentowa, drukarka laserowa)– jednostkowy koszt usługi,
- cenę netto za ekspertyzę techniczną,
- długość okresu gwarancyjnego na wykonanie usługi,
- możliwość udostępniania Zlecającemu urządzeń zastępczych,
- zasady rozliczania dojazdów serwisanta:
- na terenie Rzeszowa - ………………….... zł netto
- poza Rzeszowem - ………………………... zł netto
- Dokumenty stwierdzające, że oferent uprawniony jest do występowania w obrocie prawnym – aktualny wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej.
- Certyfikaty, autoryzacje lub inne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług.
- Dołączone kopie dokumentów winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez uprawnionych przedstawicieli oferenta.
Uwaga:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Nieudzielania odpowiedzi oferentom, których oferta nie zostanie uznana za najkorzystniejszą,
2. Zawarcia umowy tylko z wybranym oferentem,
3. Nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie.
…………………………………………………..
Podpis kierownika jednostki
Zamawiającej