Archiwalne zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe - przegląd drukarek i kserokopiarek
Załącznik nr 5 do Procedury
Rzeszów, dnia 14.10.2015r.
Zapytanie ofertowe
dla zamówienia o wartości przekraczającej 5 000 złotych brutto do równowartości w złotych kwoty 30 000,00 euro netto (bez podatku VAT)
Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów
Zaprasza do złożenia oferty na:
Usługę naprawy i konserwacji (przeglądu) kserokopiarek i drukarek w ramach serwisu pogwarancyjnego w roku 2016
I. Wykaz typów urządzeń biurowych (kserokopiarek i drukarek) podlegających serwisowaniu i będących w użytkowaniu jednostek organizacyjnych Uniwersytetu: Brother, Canon, Dell, Develop, Epson, Gestetner, Hawlett Packard, Infotec, Konica, Kyocera, Lexmark, Nashuatec, OKI, Olivetti, Panasonic, Ricoh, Samsung, Sharp, Xerox
II. Lokalizacja urządzeń biurowych w obiektach Zamawiającego:
- w Rzeszowie przy ulicach: Rejtana, Pigonia, Ćwiklińskiej, Zelwerowicza, Cichej, Siemieńskiego, Warszawskiej, Grunwaldzkiej, Ofiar Getta, Piłsudskiego, Wyspiańskiego, Jałowego, Kasprowicza, Towarnickiego, Hoffmanowej, Dąbrowskiego, Moniuszki
- w obiektach Zamawiającego w Werynii k/Kolbuszowej.
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2016– 31.12.2016
Wymagany min. okres gwarancji: 4 m-ce
Warunki płatności: przelew
Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się:
1. Wykonywać poniższe prace zgodnie z dokumentacją techniczną oraz z wymogami i zaleceniami producenta:
a) konserwacja urządzeń – czyszczenie, regulacje, programowanie, ocena stanu technicznego,
b) naprawa – usuwanie awarii urządzeń w czasie nie dłuższym niż 3 dni od pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia,
c) dostawa części zamiennych koniecznych do wykonania usługi,
d) koszt ekspertyzy technicznej dokonanej na zlecenie Zamawiającego, w związku z zamierzoną likwidacją sprzętu.
2. Wpisywać do książki eksploatacyjnej wszelkie prace związane z konserwacją i naprawą urządzeń oraz aktualny stan licznika.
3. Ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem usługi.
4. Jeśli naprawa kserokopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej.
5. Udzielenia gwarancji na wykonanie naprawy.
6. Rozliczenie wykonanej naprawy zdiagnozowanej po wykonaniu przeglądu, konserwacji lub usunięciu awarii zgłoszonej przez Zamawiającego, będzie odbywało się na podstawie kosztorysu powykonawczego liczonego na poziomie cen nie wyższym niż 30% marży do zakupionych materiałów w ostatnim kwartale. Na zakupione materiały Wykonawca przedstawi oryginał (kserokopia)dowodu zakupu , zawierająca pełne dane wystawcy i odbiorcy: pieczątki i podpisy itp., każdorazowo do każdego dokumentu wystawianego dla UR z zaznaczeniem czy został użyty materiał oryginalny czy zamiennik.
Ofertę należy złożyć:
Miejsce: Uniwersytet Rzeszowski ul. Rejtana 16C, 35-959 Rzeszów ,
Dział Organizacyjno-Prawny pok. nr 23
Termin złożenia oferty:
31.10.2015 włącznie
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Małgorzata Kosik Dział Organizacyjno-Prawny 17 872 10 93
Sposób przygotowania oferty: oferta pisemna z dopiskiem „Serwis kserokopiarek i drukarek 2015”
W treści oferty należy podać:
- nazwę i adres Wykonawcy,
- cenę netto za okresowy przegląd (konserwację) poszczególnych typów urządzeń biurowych (kserokopiarka A4, kserokopiarka A3, drukarka atramentowa, drukarka laserowa) – jednostkowy koszt usługi,
- cenę netto za naprawę (bez ceny części zamiennych) dla poszczególnych typów urządzeń biurowych (kserokopiarka A4, kserokopiarka A3, drukarka atramentowa, drukarka laserowa)– jednostkowy koszt usługi,
- cenę netto za ekspertyzę techniczną,
- długość okresu gwarancyjnego na wykonanie usługi,
- możliwość udostępniania Zlecającemu urządzeń zastępczych,
- zasady rozliczania dojazdów serwisanta:
a) na terenie Rzeszowa - ………………….... zł netto
b) poza Rzeszowem - ………………………... zł netto
- Dokumenty stwierdzające, że oferent uprawniony jest do występowania w obrocie prawnym – aktualny wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej.
- Certyfikaty, autoryzacje lub inne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług.
- Dołączone kopie dokumentów winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez uprawnionych przedstawicieli oferenta.
Uwaga:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Nieudzielania odpowiedzi oferentom, których oferta nie zostanie uznana za najkorzystniejszą,
2. Zawarcia umowy tylko z wybranym oferentem,
3. Nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie.
…………………………………………………..
Podpis kierownika jednostki
Zamawiającej