Archiwalne zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe — Wykonanie usługi wyceny wynalazku pt. „Sposób przedłużania trwałości malin w warunkach nie chłodniczych oraz urządzenie do stosowania tego sposobu”
Załącznik nr 5 do Procedury |
Rzeszów, dnia 23.05.2017 r. |
Zamawiający:
Uniwersytet Rzeszowski
al. Rejtana 16c
35-959 Rzeszów
NIP 813-32-38-822
REGON 691560040
adres do korespondencji:
Uniwersyteckie Centrum Transferu Technologii
Uniwersytet Rzeszowski
Ul. Pigonia 1, pok. 50-B2
35-310 Rzeszów
tel. (17) 851 87 19
e-mail – uctt@ur.edu.pl
Zapytanie ofertowe
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na:
Wykonanie usługi wyceny wynalazku pt. „Sposób przedłużania trwałości malin w warunkach nie chłodniczych oraz urządzenie do stosowania tego sposobu”
I Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przygotowania i opracowania wyceny wynalazku pt. „Sposób przedłużania trwałości malin w warunkach nie chłodniczych oraz urządzenie do stosowania tego sposobu”. Numer zgłoszenia do Urzędu Patentowego RP: P.407854. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
-
Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany będzie do przygotowania
i opracowania wyceny w formie raportu zawierającego minimum:
- analizę rynku i potencjału rynkowego wynalazku,
- określenie wartości wynalazku – wycena wartości: rynkowej, kosztowej i dochodowej dla następujących wariantów komercjalizacji: udzielenie licencji (wyłącznej/niewyłącznej), sprzedaż praw własności do wynalazku,
- opis metodologii wykonania wyceny,
- analizę kosztów wdrożenia oraz zysków,
- ocenę rentowności wdrożenia,
- opis najbardziej opłacalnych ścieżek komercjalizacji do wyboru.
-
Raport z wyceny powinien zostać sporządzony w języku polskim i uwzględniać stan faktyczny
i prawny na dzień wykonania. Powinien ponadto odpowiadać regułom sztuki i praktyce wyceny dóbr niematerialnych i prawnych dla potrzeb transakcyjnych, bilansowych oraz podatkowych. Raport powinien zawierać literaturę, źródła danych, szczegółowe założenia, metody i metodyki, obliczenia oraz schemat poszczególnych procesów. - Raport powinien zostać dostarczony w wersji edytowalnej elektronicznie oraz papierowej.
II Termin realizacji zamówienia
Do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
III Opis sposobu przygotowywania oferty cenowej
Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej.
Oferta musi zawierać:
- Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz Ofertowy”.
- Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 – „Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym”
- Opis doświadczenia Oferenta (życiorys zawodowy, lista wykonanych zleceń z ich tematyką itp.)
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru ( np. KRS-u) lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania wiarygodności złożonych podpisów pod dokumentami oferty przez osobę upoważnioną, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – kserokopia podpisana przez osobę upoważnioną „za zgodność z oryginałem”
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Agnieszka Kawka tel. 17 851 87 19, e-mail – uctt@ur.edu.pl
IV Kryteria oceny oferty
- Kwota (netto/brutto) za wykonanie usługi zdefiniowanej w niniejszym zapytaniu.
- Posiadane doświadczenie i kwalifikacje w zakresie analogicznym bądź zbliżonym do przedmiotu zlecenia – minimum 5 wycen wynalazków dla uczelni wyższych.
V Opis sposobu składania oferty
- Ofertę (punkt III) należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w zaklejonej kopercie na adres:
Uniwersyteckie Centrum Transferu Technologii
Uniwersytet Rzeszowski
ul. Pigonia 1, pokój nr 50-B2
35-310 Rzeszów
z dopiskiem „Zapytanie ofertowe dotyczące wyceny P.407854”
lub
przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: uctt@ur.edu.pl
z tematem wiadomości „Zapytanie ofertowe dotyczące wyceny P.407854”
do dnia 2.06.2017r., do godz. 12:00.
- W toku oceny ofert Zamawiający może zażądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający dopuszcza złożenie przez każdego Oferenta tylko jednej oferty i wyłącznie na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Koszty przygotowania oferty ponosi Oferent.
VI Otwarcie ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2.06.2017r. o godz. 13:00.
VII Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy tylko z wybranym Wykonawcą.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie.
- Do niniejszego zapytania nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
- Formularz Ofertowy – zał. nr 1 do zapytania
- Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym – zał. nr 2 do zapytania
- Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 3 do zapytania
………………………..…………………………..........
Podpis osoby upoważnionej , reprezentującej Zamawiającego