Archiwalne zapytania ofertowe

Zapytanie ofertowe (powtórzone) — USŁUGA PROWADZENIA OBSŁUGI SZATNI UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO W BUDYNKU A0 PRZY UL. PIGONIA 1 (CENTRUM INNOWACJI I TRANSFERU WIEDZY TECHNICZNO – PRZYRODNICZEJ) ORAZ W 

                                                                                                                        Rzeszów, dnia  20 października 2017 r.

 

 

Zapytanie ofertowe

 

Dla zamówienia o wartości przekraczającej 5 000 złotych brutto do równowartości w złotych kwoty 30 000 euro netto (bez podatku VAT)

 

Zamawiający:                                         

Uniwersytet Rzeszowski

al. Rejtana 16c

35-959 Rzeszów

 

Zaprasza do złożenia oferty na:

 

USŁUGĘ PROWADZENIA OBSŁUGI SZATNI DLA STUDENTÓW, PRACOWNIKÓW I GOŚCI UNIWERSYTETU RZESZOWSKIEGO, TJ.: W BUDYNKU A0 PRZY UL. PIGONIA 1 (CENTRUM INNOWACJI I TRANSFERU WIEDZY TECHNICZNO – PRZYRODNICZEJ) ORAZ W BUDYNKU G4 PRZY UL. WARZYWNEJ 1A W RZESZOWIE (PRZYRODNICZO – MEDYCZNE CENTRUM BADAŃ INNOWACYJNYCH)

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia) do niniejszego zapytania.

 

Termin realizacji zamówienia: 6 listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r.

 

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Marzena Czyż – Karnas,                           tel.  17 872 10 93, e-mail mkarnas@ur.edu.pl

 

 Opis sposobu przygotowywania oferty cenowej:

Szczegółowy opis składania oferty zawiera Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego

Ponadto oferta  musi zawierać:

  1. Wypełniony i podpisany „Formularz Oferty”.
  2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia” (wg wymagań Zamawiającego).
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS-u) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania wiarygodności złożonych podpisów pod dokumentami oferty przez osobę upoważnioną, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – kserokopia podpisana przez osobę upoważnioną „za zgodność z oryginałem”

 

Kryteria oceny oferty:

Zamawiający zleci realizację dostawy Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu i będzie najkorzystniejsza cenowo.

 

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 października 2017 r. o godz. 1415

 

Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy tylko z wybranym Wykonawcą.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie.

 

 

 

 

……………………………..........

Podpis osoby upoważnionej ,

 reprezentującej Zamawiającego

wstecz