Archiwalne zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe - Zadanie: Organizacja Konferencji Podsumowującej
Zadanie: Organizacja Konferencji Podsumowującej
termin składania ofert: do piątku 28-02-2014 g.12:00
Czas trwania: około 90 min
Miejsce: Aula Bud. A0, ul. Rejtana 16c
Liczba uczestników min. 120 osób
Data 25.03.2014
Godz: 13:00
Zadania (w tym):
- Przygotowanie scenariusza konferencji (do akceptacji przez zamawiającego)
- Catering w ramach konferencji* wraz z obsługą, uwzględniający liczbę gości (min. 120 osób)
- Obsługa konferencji minimum 3 osoby
- Przygotowanie, wstępna weryfikacja listy i „rekrutacja” zaproszonych gości wg ustaleń (branża biznes, władze miasta, medycyna, transfer technologii)
- Opracowanie koncepcji graficznej konferencji i przygotowanie materiałów wg. tej koncepcji
- Przygotowanie graficzne i dystrybucja zaproszeń
- Przygotowanie i „rekrutacja” minimum 3 prelegentów ze sfery biznesu/administracji (po konsultacji z Zamawiającym)
- Zapewnienie obecności lokalnych mediów – TVP, radio, prasa
- Przygotowanie info dla mediów na nośniku elektronicznym (CD lub pendrive)
- Emisja materiału filmowego podsumowującego projekt 5-6 minut (gotowy film)
- Przygotowanie i emisja prezentacji 3D na wskazany temat 10+ slajdów (oferta naukowo-badawcza URz./ możliwości współpracy z biznesem / nowe projekty)
- Prowadzenie przez konferansjera podczas całej konferencji
- Organizacja panelu dyskusyjnego bądź prelekcje – oferta naukowo-badawcza URz./ możliwości współpracy z biznesem / Perspektywiczne kierunki rozwoju URz
- Opracowanie graficzne i druk materiałów informacyjnych (ulotka, papierowa torba z nadrukiem, 20 sztuk plakatów A2 + gadżet reklamowy)
- Oprawa muzyczna na zakończenie konferencji (można rozważyć udział Instytutu Muzyki URz.)
- Przygotowanie mini galerii plakatów w kuluarach (20 szt.)
- Opracowanie dwuminutowej relacji filmowej z konferencji zapisanej w jakości odtwarzania full HD, wraz z oprawą muzyczną.
- Wszelkie inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia
*Catering w ramach konferencji
- Kawa i herbata (bez ograniczeń) w tym. termosy z gorącą wodą lub z herbatą i kawą, cukier, cytryny do herbaty, śmietankę do kawy.
- Ciasteczka koktajlowe 10 dkg/os.
- Napoje i soki i woda mineralna (0,5 l/os.)
- nie mniej niż 25 litrów soku pomarańczowego lub podobnego podanego w dzbankach
- nie mniej niż 25 litów soku jabłkowego lub podobnego podanego w dzbankach
- wody niegazowanej – nie mniej niż 100 ml na osobę
- Ciepłe dania składające się z jednej z nast. pozycji:
- Zraz zawijany, Rolada, Talarki wieprzowe, Filet drobiowy w kokosie (2 rodzaje mięs po 6 dkg/os.), gulasz – bogracz.
- Ryba po Grecku lub w cieście po 12 dkg/os.
- Ziemniaki młode lub opiekane 20 dkg/os
- Surówka 2 rodzaje tj. razem 15 dkg/os.
- Kompot 250 ml/os.
+ Obsługa (dania podaje się na stojąco)
- Sposób podania: w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem talerzy (głębokich i płytkich) i talerzyków (zestawy porcelanowe), serwetek, szklanek , sztućców i filiżanek w ilości wystarczającej dla obsłużenia każdego uczestnika.
- Wykonawca odpowiada za dowóz poczęstunku na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej 30 min. przed rozpoczęciem spotkania.
- Wykonawca zabiera naczynia i resztki poczęstunku najpóźniej 60 min. po zakończeniu spotkania.
- Wykonawca odpowiada za podanie poczęstunku zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia.