Archiwalne zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe - Usługa monitorowania wraz z reakcją patroli interwencyjnych oraz okresowa konserwacja systemów SWiN w budynkach UR w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31.12.2020 r. – III ZADANIA
Rzeszów, dnia 9 listopada 2017 r.
Zapytanie ofertowe
Dla zamówienia o wartości przekraczającej 5 000 złotych brutto do równowartości w złotych kwoty 30 000 euro netto (bez podatku VAT)
Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów
Zaprasza do złożenia oferty na:
ZADANIE NR 1 – Usługa monitorowania wraz z reakcją patroli interwencyjnych oraz okresowa konserwacja systemów SWiN w budynkach Uniwersytetu Rzeszowskiego w Rzeszowie przy ul. Towarnickiego 3, ul. Hoffmanowej 25, ul. Kasprowicza 1, ul. Grunwaldzkiej 11,13, ul. Siemieńskiego 17C, ul. Warszawskiej 26A, Placu Ofiar Getta 4-5, ul. Moniuszki 10, ul. Ćwiklińskiej 1 i 2, ul. Rejtana 16C oraz ul. Warzywnej 1A – budynek G4 i G5 w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r.
ZADANIE NR 2 – Usługa monitorowania wraz z reakcją patroli interwencyjnych oraz konserwacja systemów SWiN w obiektach Uniwersytetu Rzeszowskiego w Iwoniczu przy ul. Zadwór 1 od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r.
ZADANIE NR 3 – Usługa przeglądu, konserwacji systemów SWiN i systemu przywoławczego dla osób niepełnosprawnych w budynku UR w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 83 – Wydział Muzyki i w Weryni od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wszystkie trzy zadania zawiera Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego tj. opis przedmiotu zamówienia.
Termin realizacji zamówienia: 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r.
Termin złożenia oferty: 21 listopada 2017 r. włącznie
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Marzena Czyż – Karnas, tel. 17 872 10 93, e-mail – mkarnas@ur.edu.pl
Opis sposobu przygotowywania oferty cenowej: oferta pisemna z dopiskiem „Usługa monitorowania obiektów UR” z podaniem, którego zadania oferta dotyczy.
Oferta musi zawierać:
- Nazwę i adres Wykonawcy
- Podpisany załącznik nr 1 – „Opis przedmiotu zamówienia” (wg wymagań Zamawiającego).
- Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 - „Formularz Oferty”
- Termin realizacji.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS-u) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania wiarygodności złożonych podpisów pod dokumentami oferty przez osobę upoważnioną, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – kserokopia podpisana przez osobę upoważnioną „za zgodność z oryginałem”
- NIP, REGON, KONCESJĘ MSWiA, pełnomocnictwo.
Kryteria oceny oferty:
Zamawiający zleci realizację dostawy Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu i będzie najkorzystniejsza cenowo.
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy tylko z wybranym Wykonawcą.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie.
……………………………..........
Podpis osoby upoważnionej ,
reprezentującej Zamawiającego
Materiały do pobrania
- Pobierz plik Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia SWiN 2018-2020.doc(121.0 KiB)
- Pobierz plik Zadanie nr 1 - Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc(238.5 KiB)
- Pobierz plik Zadanie nr 2 - Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (2).doc(219.5 KiB)
- Pobierz plik Zadanie nr 3 - Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (2).doc(219.0 KiB)