Dział Administracji
Dział Administracji
al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów
Budynek A1, pokój nr 23
e-mail: dop@ur.edu.pl
Kierownik Działu
mgr Marek Dołba
tel.: +48 17 872 11 23
e-mail: mdolba@ur.edu.pl
lic. Joanna Skoczek
tel.: +48 17 872 29 09
e-mail: jskoczek@ur.edu.pl
mgr inż. Łukasz Bełch
tel.: +48 17 872 10 23
e-mail: lbelch@ur.edu.pl
mgr inż. Elżbieta Hader
tel. +48 17 872 10 93
e-mail: ehader@ur.edu.pl
Kancelaria w Dziale Administracyjnym:
Kancelaria Główna
PLIKI DO POBRANIA:
- Zamówienie pieczęci
- Likwidacja pieczęci
- Przesyłki kurierskie DHL - wymaga zalogowania do Office 365 w domenie UR
PODSTAWOWY ZAKRES CZYNNOŚCI DZIAŁU ADMINISTRACYJNEGO (STAN AKTUALNY)
- Prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami Uczelni (zbycie, najem, dzierżawa, sprzedaż), odpowiadając za przestrzeganie związanych z obrotem procedur, określonych w przepisach prawa ogólnie obowiązujących i w Statucie UR.
- Prowadzenie zbioru aktów notarialnych, odpisów z ksiąg wieczystych i innych dokumentów geodezyjno – kartograficznych poświadczających strukturę własnościową nieruchomości.
- Opracowanie SIWZ oraz wniosków o zamówienia publiczne dotyczące zamówień dostaw materiałów i świadczenia usług, o charakterze ogólnouczelnianym.
- Zawieranie i realizacja umów na usługi telekomunikacyjne dla wszystkich jednostek UR.
- Zawieranie umów dzierżawy i najmu nieruchomości należących do UR przez podmioty zewnętrzne.
- Opracowanie miesięcznych wykazów wynajmowanych nieruchomości w celu naliczenia przez Kwesturę podatku od nieruchomości.
- Prowadzenie zbioru umów i porozumień niosących skutki administracyjno – gospodarcze dla Uczelni, których stroną jest UR.
- Sporządzanie okresowych deklaracje podatku rolnego i sprawozdań z oddziaływania na środowisko.
- Rozliczanie w kontakcie z ubezpieczycielami powstałe szkód majątkowych i komunikacyjnych.
- Wdrażanie procedur związanych z zakupem usług i materiałów o wartości rocznej netto nie przekraczającej 130 tys. zł (zapytania ofertowe , umowy z oferentami) dotyczących spraw administracyjnych.
- Prowadzenie ewidencji kwartalnych kosztów związanych z utrzymaniem budynków UR.
- Koordynacja działań zmierzających do zabezpieczenia potrzeb łączności telekomunikacyjnej, nadzór nad pracę konserwatorów sieci telefonicznej, wstępne rozliczenie faktur za rozmowy telekomunikacyjne stacjonarne i komórkowe.
- Prowadzenie centralnej ewidencji pieczęci służbowych, zamawianie i likwidacja zbędnych pieczęci służbowych.
- Zamawianie materiałów biurowych dla działów administracji centralnej i wstępne rozliczanie faktur wg dowodów dostaw.
- Prowadzenie niezbędnych czynności formalno - dokumentacyjnych związanych z przydziałem mieszkań z zasobu Gminy M. Rzeszowa dla kadry naukowo-dydaktycznej.
- Nadzór nad pracą Kancelarii Głównej UR.